2015. február 25., szerda

Szemöldök rutin

Bocsi, de ennél frappánsabb cím nem jutott eszembe :D  Olvastam egy összeállításban még januárban, hogy ez az év a szemöldök éve lesz, és látom, hogy jönnek is sorra az újdonságok szemöldök formázás terén de ki gondolná, hogy ilyen meghatározó a szemünk fölötti kis szösszenet....pedig AZ!!


Mióta nem csak úgy sminkelek, hanem valóban odafigyelek arra mi áll jól, mi az amit kerüljek nagy ívben, azóta máson is figyelem smink bakikat és trükköket és bizony a rosszat is megállapítom nem csak a jót. Na jó nem szemtől szembe, csak pl. a páromnak ecsetelem, így már konkrétan ki van képezve a praktikákból, de szerintem ez Nektek is ismerős :D Egyik ilyen kritikus pont sminkeknél a szemöldök. Halálom a sötét szemöldök világos haj kombó, bár a világos szemöldök és picit sötétebb haj viszont van akinek jól áll.  Nagyon sok verziója ismert a szemöldökünk szépítésének, festésének, van számtalan ceruza, por, festék, most már léteznek icipicicuki szemöldökspirálok, vagy aki az egyszerűbb megoldást választja, annak befesti a kozmetikus:)

Én először csak porral egy kicsit befestettem, általában valamilyen barna szemhéjpúderrel, ami kezdetnek tök jó volt, aztán szebbet akartam és rátértem a rajzolásra. Mivel sötétbarna a hajam, így nem volt szerintem gáz az erősebb, sötétbarna szemöldök, sokan dicsértétek is, de mostanában kicsit a természetesebb szemöldök felé kezdtem kacsingatni és kerestem az új alternatívákat, mindaddig, míg a Müllerben rá nem találtam a Catrice Eye Brow Stylist ceruzájára. Nekem a  040 don't let me brow'n árnyalat van meg, ami elsőre nem biztató, egy sötét szemöldökkel rendelkező számára, de láss csodát,  gyönyörűen összeolvad a ceruza árnyalat a saját szemöldököm árnyalatával és látszik, ugyan, hogy korrigálva van az ív, de még is sokkal természetesebb a hatás, mintha egy sötétbarna ceruzát használtam volna. A ceruza félkemény, pigmentált és úgy látom sokáig ki fog tartani az első szerzemény :)




A másik új kedvenc a Maybelline Browdrama névre keresztelt szemöldök spirál. Igen itt lehet szólni, hogy van a Catricenek is, de ott akkor nem vettem észre és ezért vettem meg a Maybellinet, ami akciós volt :D A lényeg, hogy nem bántam meg, sőt, meg vagyok elégedve vele. Dark brown árnyalatot vettem, ami teljesen jó, nem sötétebb az én szemöldökömnél - mondjuk annál csak a fekete sötétebb talán - nem visz fel túl sok anyagot, hamar fixál és tartós. Elsőre fura volt a bubi a spirál tetején, de teljesen jól működik, nem érzek nagy jelentőséget a bubinak, de lehet csak azért, mert még más formájú, hasonló terméket még nem próbáltam. Egyébként szépen el lehet dolgozni az anyagot a spirállal, és nem tudsz sokat feltenni, ami szerintem nagy előny.




A két termék nekem nagyon bejött, nem mondom, hogy mást nem fogok kipróbálni, mert most kicsit rákattantam erre a témára, de náluk jobb, nem hiszem, hogy létezik számomra. Természetes hatást biztosítanak, szépen és könnyen lehet velük dolgozni és ha jó a technikád és csak kiemelni akarod a szemöldököd ívét és nem átrajzolni, akkor csak ajánlani tudom őket. Több árnyalatban kaphatóak, így biztos talál mindenki számára megfelelőt.

Itt is őket használtam, szerintem ennél több hétköznap nem nagyon kell :)
Sminkről itt írtam:)

Nektek mi a szemöldök rutinotok?


Szép hetet Beautyk, mindjárt jön a napsütéses hétvége :)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése