2013. május 2., csütörtök

Körömvirág gél - a hetem hőse :D


Alapvetően problémás a bőröm és nem gyengén. Száraz, vízhiányos, ekcémás és ez pont elég ahhoz hogy jól meggondoljam mit kenek magamra, mit nem. A fő probléma az arcommal van, nagyon száraz tud lenni, vannak időszakok mikor extrán száraz, piros és repedezett.  Nah, a héten elértem ezt az időszakot megint. Kentem először a szokásos krémemmel (essence arckrém), de nem segített. Néha használom a testvajat is estére pakolásnak , de nem javított az sem semmit és akkor jött az isteni szikra... hát van itthon körömvirág krém :D




Ez a virág gyógynövény és időjárás jós is. Régen úgy tartották, ha reggel 7 után csukva vannak a szirmok akkor eső lesz. De ennél érdekesebb most számunkra, hogy milyen jótékony hatásai vannak. 
Ez a növény alkalmazható tea, fürdő, kenőcs, lemosó és friss formában is.
A körömvirág krém rendkívül jó hatással van a bőrre. Szépen gyógyítja a sebeket, a különböző hámsérüléseket. Kíméletesen szabadít meg az elhalt hámsejtektől és selymessé varázsolja a bőrt.


Ezek tudatában bátran kentem az arcomra az itthoni, már rég elfeledett krémből. Először csak simán bekentem és már 10 perc után éreztem a hatását. Hozzáértem az arcomhoz és az elhalt hámsejtek jöttek le. Után felbátorodtam és ma is és tegnap is jól bekentem az arcom, mint ha pakolást használnék  majd fél óra múlva lemostam és 3 nap alatt csodát tett a krém. Elmúlt a pirosság, már nem száraz a bőröm. Puha lett és megszűntek a piros foltok:)

Ezt az eredményt a Natorstar Körömvirág géllel értem el, mai mézet és aloe verát is tartalmaz, amiknek szintén ismerjük és szeretjük a gyógyító hatását.


Ezt a terméket a gyártó kifejezetten érzékeny, száraz bőrre ajánlja és jól látható helyen a gyors hámosodás elősegítő funkciót is kiemeli, ami azért fontos, ha céltudatosan keres valaki ilyen terméket. Gélhez képes kicsit folyékonyabb az állaga, és nem is krém szerű, kissé olajosnak érzem, de ez ebben az esetben nem gond. Színe, mint a körömvirágé, napságra  illata pedig mesés méz:) (Ez persze annak nem jó hír aki esetleg nem szereti a mézet, vagy a tömény méz illatát.)
Nem csak az arc mindennapos ápolására jó ez a krém, hanem a körömágyat is helyrehozza. A készítmény magas hatóanyag tartalmú, így nem csoda, ah ripsz.ropsz helyrerakta az arcom.

Fontos megemlítenem, hogy csak természetes alapanyagokat tartalmaz és legyünk büszkék mert ez egy olyan kiváló magyar termék, ami tényleg jó, azt adja amit ígér és ennek ellenére nem horribilis az ára (kb 1000 Ft).

Nagyon tudom ajánlani mindenkinek:)
Bővebb infot itt találtok a termékről és a márkáról is: Naturstar

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése