2013. május 13., hétfő

Visszafogott hétfő

Ma elővettem egy rég nem használtam palettámat, mait még tavaly kapta ha jól emlékszem. Nagyon szeretem a színeit. Intenzívek, tartósak és jól kombinálhatóak együtt. De ma nem akartam színes sminket, csak kis visszafogottat. Jött az ötlet, a Catrice limitált palettája lett az alap, amit a Qianyu paletta kékje dobott halványan fel.
Arra gondoltam, hogy a héten a Qianyu paletta színeit fogom használni és minden nap igyekszem Nektek megmutatni. Nem mondom hogy mindig összejön, de igyekszem:)

Amit használtam: CATRICE The Shanghai limitált paletta, Qianyu 7-es paletta, NYX Dark Brown ceuza, AVON szemhéjalap, Maxfactor Clump Defy szempillaspirál


A Catrice palettáját nagyon szeretem, ezt használom a legtöbbször, ha természetes, nude sminket készítek, a kedvenc árnyalatom ebből a palettából a cloud 9 bar névre hallgat. Mindenhez passzol:)
Qianyu paletta színei tartósak és intenzívek, meglepően jó a minősége. Mindkét palettát be fogom részletesen mutatni valamikor, mert megérdemlik a külön bejegyzést.

A catrice bronzos  Jin Mao Tower illetve a világosbarna Nanjing Road fantázianevű színek adták az alapot, amire egy vékony vonalat húztam a Qianyu paletta világoskék, kissé szürkés színével. Kicsit színes, visszafogott  lett a smink, könnyed mint a mai napom:)




Holnap még maradok a barnás sminknél, de pénteken már színes leszek, semmi barna, fekete :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése