2014. május 10., szombat

#JOYnap....picit :)

Jaaajjj ezek a Joy napok :)) Ezek azok a napok amik senki előtt nem maradnak titokban, mindenki készül hölgyek urak egyaránt, igaz mindenki más más érzelemmel közelíti meg :D De egy tuti nekünk nőknek mindig nagy öröm, ha Joy napok vannak :D Nem sokszor vásároltam ilyenkor, nem mindig jutok oda, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül, viszont most három édes apróságot vettem és gondoltam frissiben megosztom veletek, hátha kedvet kaptok valamelyikhez és holnap még beszerzitek:)

Artdeco Camouflage Cream Korrektor
Mostanság nagyon foglalkoztat az arc kontúrozásának technikája. Sok videót nézek és próbálkozom is reggelente egy kis kontúrral. Pont jó hogy nyár jön, mert a bronzosító erre tökéletes, már van reggel egy kis színem tőle, nem vagyok hulla :D Viszont nem volt olyan termékem ami megfelelő highlighter lett volna, így már rég terveztem hogy valamit veszek és mikor megláttam ezt a kis szépséget le is csaptam rá. Tökéletes lesz remélem a karikáim elfedésére és kicsit a kontúron is dob majd remélem:) 2-es árnyalatot kaparintottam meg :)
A korrektor maga rendkívüli tartósságot és jó fedőképességet ígér, ezen felül 80-90 %-ban víz- és dörzsölésálló, valamint hipoallergén.


20% kedvezménnyel vettem a Joy napon és a kupon több termékre is használható:)

BEYU  Dip Eye liner

És ha már Artdeco, akkor a Beyu pulthoz is ellestem, hátha akad valami ééés igeeeeeennn :))) Dip eye liner 60-as árnyalat (vagy 09??? áááá nem 60 :) ). Csodaszép metál fényű tört-fehér tus.... szerelem első látásra és végzetes is mert ő volt az utolsó, hát kinek van szíve otthagyni egyedül :D Nah szóval szép, csodás, kellemes árnyalat.

Sok mindent nem találtam róla neten, de azt kibogarásztam, hogy vízálló, tartós, kb 800 alkalomra elég (!) , illatanyag mentes és érzékeny szem/bőr esetén is bátran használható.

Azt tudtátok hogy 1999-ben az Artdeco részeként alapították ezt a márkát?
Maybelline Color Tattoo  

Rá már rég fájt a fogam és nagyon remélem, hogy megérte rá várni. De nem is vártam, csak most jött el az ő ideje, hogy megvegyem. Direkt olyan árnyalatot választottam, mait még nem nagyon  láttam senkinél, így egy kicsit izgalmasabb maga a termék, mind amellett hogy agyon van dicsérve:)

Intenzív színeket ígérő, krémes, gél állagú szemhéjfesték, akár 24 órán át viselhető.
kékes, lilás, színváltós - 87 mauve crush

Hát ők az én Joynapos szerzeményeim:)
Ezen felül ma vettem egy tök jó nacit és egy ananászos trikót a C&A-ban, oda is érdemes benézni 20% kedvezmény jár alapból :)

Vásároltatok valamit a hármas ünnepnap alkalmából?

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése