2014. augusztus 9., szombat

Avon extra lasting

Viszonylag újdonság az Avon extra lasting szémhéjfesték, nem az elsők közt rendeltem, de nagyon kíváncsi voltam rá, ráadásul a Totally Taupe  egy nagyon izgalmas színnek ígérkezett.




Amit a rendelés előtt megtudtam róla az az, hogy krém-gél formulával rendelkezik, mely akár 18 órán át megtartja intenzív színét. Nem gyűlik össze a szemhéj redőiben és nem maszatolódik. Kényelmes viselet és 5 színben kapható.
Az 5 színből az Infinite Teal és a kiszerelés együtt engem nagyon emlékezetet a Maybelline Color Tattoo-kra, így akarva akaratlanul is összehasonlítottam őket, de most nem akarok párhuzamot vonni a két termék között, mert igazság szerint most csak őt akarom bemutatni. Az majd lehet egy másik poszt lesz, ha esetleg mindegyik termékből lesz több :)


Nah szóval extra lasting totally taupa.... A tégely az ugyan olyan kis aranyos mint a szemhéjpúder alapozó tégelye. Egyszerű, elegáns semmi flanc, szeretem az ilyen szimpla megoldásokat. 

Az üvegcsében rejlő festék ennél már összetettebb. Az állagán meglepődtem, mert gél-krém állagú, de nekem valahogy egyik része se jött be. Nem tudom a többi színnel mi a helyzet (majd írjátok le ha nektek valami más szín is meg van), de elég kemény állaga van a festéknek, ami a kéz hőjétől igaz oldódik valamennyit, de nem lesz sokkal krémesebb az állaga. 
A színe viszont gyönyörű, kicsit fémesen csillogó szürkés-barnás árnyalat. Remekül alkalmazható a hétköznapokban, de különleges alkalmakon is megállja a helyét önállóan is vagy akár valamilyen színnel kiegészítve. Több rétegben használom, hogy kicsit erőteljesebb legyen a színe, de még így is könnyű viselet marad, nem érzem azt hogy egy kiló krém lenne a szemhéjamon :)
Tartósságára sincs egy szavam se. Alappal vagy alap nélkül is fennmarad egész nap, nem kopik, nem gyűrődik be a kis redőkbe.

Egy dolog merült fel használat közben, hogy ha ujjal nem érjük már el, vagy nem szeretünk ujjal maszatolni, akkor mégis mivel lehet felvinni a festéket, mert elég kemény. Leteszteltem és nekem ezekkel az ecsetekkel vált be : 

Sixplus precíziós ecset (erős, rövid szálak)
Make-up for you (2;4;5 - puha, de nagyon tömött lapos, ferde és precíziós ecsetek)
essence ferde ecset (szintén erős szálak)
Style master ecset (puha, tömött fej)
És természetesen sminket is készítettem, ami egyszerű, gyors és bárhová jó ;)

  • Max Factor CC krém - 50 natural
  • Rimmel Lating Finish Soft Colour Blush - 200 amber
  • AVON extra lasting szemhéjfesték - Totally Taupe
  • Mahantten Multi Effect mono szemhéjpúder - 96Q Carbon
  • essence how to make BROWS wow - love brunettes
  • Rimmel Wonder'Full argánolajos szempillaspirál 
  • AVON Ultra Colur Lipstick rúzs - Hibiscus (csak egy ici-pici :))





Összességében jó terméket dobott ki az Avon, 
ár érték arányban szerintem megfelelő.
Most ha jól emlékszem 999 Ft-ért rendelhető :)

Ha van már Nektek is ilyen terméketek, szívesen olvasnám a véleményeteket róla :)

Jó hétvégét Beautyk :)
Ann:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése