2014. augusztus 13., szerda

Bourjois Contour Clubbing Waterproof - Ultra Black

Igazat megvallva nem nagyon szoktam a Bourjois állványok körül lődörögni a Müllerben, pedig tus és a szempillaspirál amit kaptam, nem okozott csalódást. A héten viszont megálltam nézelődni és megakadtam a szemem ezeken a contour clubbing vízálló ceruzákon . A pazar színválaszték és hát a saját Bourjois termékek tartóssága rávett, hogy kipróbáljam, igaz a biztos feketére mentem ezúttal rá :)





A Bourjous contour clubbing vízálló ceruzák megjelenése a szokásos hegyezős ceruza, de a design, a tipográfia egyedi, kiemeli a többi ceruza közül. Nekem tetszik, picit régi moziplakátokra emlékeztetnek ezek a betűk. :)

A ceruza anyaga puha, de nem túl lágy. Szépen lehet vele vonalat húzni, de jól el lehet satírozni, hogy megadjuk a klasszikus füstöt smink alapját. A ceruza "ultra black" árnyalatú és nem hazudik. Mély, fekete a színe, már egy vonallal is a kellő feketeséget adja. Több árnyalaltoto is kipróbáltam vásárlás előtt és egyformán pigmentáltak a ceruzák. Igazat megvallva eddig hűséges voltam az essence long lasting fekete szemceruzához, de ő most elcsábított. Míg az essence ceruzája keményebb, pontosabb vonalak húzására alkalmas, addig a Bourjois ceruza több lehetőséget rejt magában (vékony / vastag vonal, tus, satírozás) és tartós. Valóban vízálló és bírja a dörzsölést (nem az eszeveszett dörzsölést :D ). Nekem bevált:)


Csináltam egy sminket, ahol ezt a ceruzát használom. A sminkről hamarosan posztolok, mert sok mondandóm van az itt használt termékekről :)






Nektek meg van valamelyik waterproof contour clubbing?

Szép hetet Beautyk:)
Ann:)


2 megjegyzés:

  1. Nekem a pink árnyalat tetszik közülük. Egyébként szerintem ez a smink öregít téged, vagy nem tudom, de szerintem nem áll jól, pedig szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pink is nagyon szép, meg a többi is elég durva :)
      A smink erősre sikerült, nem így indult , de túl sok minden akadt a kezembe :D Nyugi hétköznap nem sminkelek ilyen erősen :)
      Szép napot :)

      Törlés