2014. szeptember 17., szerda

Nyár végi kedvenc

Szinte az egész augusztusomat végigkísérte és a szeptemberemből sem maradt ki  a Rimmel Rita Ora lakkja. A sajtótájékoztatón volt szerencsém hozzá és azóta elválaszthatatlanok lettünk:) Tartós, trendi és rájöttem, hogy a fehér körömlakk igenis sokrétű több van benne mint egy klasszikus franci manikűr, talán jobban csípem már mint a színes lakkokat :D????




Szóval nem mostani a dolog, már március óta élvezhetjük a Rita Ora kollekció darabjait, de amikor venni akartam egy-egy lakkot, mindig olyanok voltak, amiket nem mertem megvenni, féltem kicsit tőlük. Főleg a világos, pasztell árnyalatokról és ahogy láttam sokan így voltak ezzel, mert inkább ezek a színek maradtak a polcokon. A sajtótájékoztatón viszont kipróbálhattam és kaptam is egy fehér lakkot és bevallom kellemesen csalódtam:) Tetszenek a fehér körmök, legyen szó teljes fedésről vagy mintáról.




Maga az üveg a hagyományos 60 second lakkok üvege, a kupak jelzi, hogy ez a lakk a Rita kollekció része. A körömlak állaga talán kicsit sűrűbb, mint vártam, de nem zavaró. Két rétegben szépen fed és fedőlakk nélkül kibírja a hete, mindennapos mosogatással együtt :)))  Ha még nem szántátok rá magatokat egy fehér, vagy menta színre szerintem érdemes kipróbálni, máskor bátrabb leszek én is :)


Nem vagyok nagy körömlakk mágus, de a pöttyözés az megy :D

@annmoment_instagram

Nektek mennyi Rita Ora lakkotok van? 
Esetleg az egész kollekcióval rendelkeztek?:)

A teljes Rita kollekcióról itt olvashattok, 
egy másik fehér kedvencet itt nézhettek meg.

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése