2015. augusztus 12., szerda

Elseve total repair sica-krém

Még tavasszal kaptam a L'Oréal Bloggerdayen az Elseve Total Repasir SICA krémét, ami ugyan az mint a La Roche Posay cicaplast kréme, csak hajra való :) Azt, hogy ez így van e nem tudom, mert a cicaplast krémet még nem szereztem be, viszont, hogy milyen hatásai vannak egy könnyen zsírosodó hosszú hajra azt most elárulom :)





Az Elseve Total Repair 5 család olyan hajápoló termékeket tartalmaz, melyek a károsult, száraz, töredezett hajat hivatottak helyrehozni. Itt megtaláljuk a számunkra megfelelő módot hajunk helyreállítására, van regeneráló sampon, balzsam, maszk, spray és a SICA krém :)


A SICA krém sicamidot tartalmaz, mely azonnal beépül a hajrostokba és helyreállítja a töredezett hajvégeket, hajszálakat. Száraz és nedves hajon egyaránt alkalmazható. A krém fehér színű, könnyű állagú, inkább vizesnek mondanám, mint zsírosnak. Hamar beszívódik, nem nehezíti el a hajat. Én mindig vizes hajon használom, de ugyan olyan gyorsan szárad meg a hajam vele is, mint nélküle így ezt sem befolyásolja:) Pár hete kezdtem el használni, mert észre vettem, hogy ugyan továbbra is hamar zsírosodik a hajam, de mégis száraznak, töredezettnek érzem a végeit. Nem akarom még levágatni, ezért kezdtem el használni a SICA krémet. Nem túlzok azzal, hogy már első alkalommal puhább és fésülhetőbb lett a hajam és pár használat után selymesebbnek, könnyebbnek érzem és szebbnek látom a hajamat. Féltem azért tőle, hogy még jobban fog zsírosodni a hajam, de szerencsére ilyen hatása nem volt. Tehát regenerál, de nem zsírosít :)




Ajánlom figyelmetekbe ezt a terméket, mert nyáron a hajunk extrán igénybe van véve a sok napsütés és a sok strandolás miatt, így hamar töredezni, száradni kezdhetnek  hajszálak és ez lesz a termék, ami segíteni fog megoldani ezt a problémát, nem az olló :)

Nem utolsó sorban a krém mellett a csomagolása is szuper. 100 ml-es, pici, pumpás tégely, zárható pumpa résszel, így nyaralásra is simán vihetjük magunkkal, nem foglal sok helyet :) Az ára is barátságos, ha jól emlékszem 1290 Ft-ért láttam :)


Próbáltátok már esetleg a SICA krémet, vagy a total repair 5 család valamelyik tagját?


Nekem must have darab a hajápolás terén :)

Ann:)

2 megjegyzés:

  1. Nekem ez a total repaires kollekció a kedvencem az összes közül, mind illatilag mind hatásilag is:)

    VálaszTörlés