2015. szeptember 28., hétfő

Pump Up Booster by Miss Sporty

A Pump Up Booster család új tagokkal bővül idén ősszel, két olyan termékkel, melyeket elég csak együtt használni a szép, természetes és üde tekintet eléréséhez. Jöhet az újabb szempillaspirál és egy szuper ceruza a kollekciótokba? Szerintem igeeen :)



Pump up Booster Lash Bodifier szempillaspirál


Múltkor már írtam a Studio Lash The Miaoww Look! szempillaspirálról, ami pozitív csalósás volt számomra, főleg azért mert minőségibb volt a spirál, mint amik régi emlékeimben éltek. Most az új spirált, már ehhez mértem, vártam, hogy marad e minőség vagy sem. Hát örömmel mondhatom maradt :)



Az új spirál csomagolása tökéletes illik elődjeihez, duci, könnyen kezelhető :) A lényegi különbséget belül kell keresni, ugyanis a spirál bambuszkivonatot és keratint tartalmaz. A bambuszkivonat szempilla erősítő hatásáról ismert, míg a keratin a puhaságért felelős.  Ez a fényűzően krémes textúra segíti spirálodat abban, hogy sűrűbbé varázsolja pilláidat.  A vadiúj, spirálos kefe szálanként hozza kondiba a pillákat. Amikor kipróbáltam nekem inkább hosszabb pillákat varázsolt a spirál és pár próbálkozás után inkább vastagította a pillákat, mint dúsította volna. Nagyon tetszik benne, hogy nem nehezíti el a pillákat, ne morzsolódik, egész nap tartós. Nem éreztem irritáiót, nem kenődött el, teljesen meg vagyok vele elégedve.

Pump Up Booster Kohl Kajal ceruza

Elérhető árnyalatok: 001nem találtam a pontos nevet, de ő a fekete :); 002 Deep Brown; 003 Luminous Beige, 004 Gleaming Turquoise

Könnyebb napjaimon, vagy mikor nincs időm/kedvem valami kis extrával feldobni a sminkem, a cdak egy szempillaspirál és valami csillogó az amit a szemere teszek. A Miss Sporty új ceruzája az ilyen napokra számomra tökéletes.
A 003 Luminous Beige árnyalat szerencsés gazdája lettem, ami tökéletes, multifunkcionális szín. Lehet észre vettétek már, de szeretem több módon alkalmazni a kozmetikumokat és ez az árnyalat és ez a ceruza erre tökéletes. A ceruza csomagolása, kiszerelése praktikus, automata, így nem kell keresgetni a hegyezőt, mai nálam nap program lehetne :D Aceruzs textúrája, kicsit kemény, de egy pici hő hatására már lágyul, így egyszerűen el lehet maszatolni, de keménysége révén, tusvonal húzására is alkalmas. Tartós, visszafogott fénye van, jól pigmentált. Ezt a színt, az említett egyszerűbb napjaimon, felviszem a szemzugba, a szemhéjam közepére, ott kicsit elsatírozom, majd viszek belőle egy kicsit a szemöldököm alá, és mindenhova ahova highlightert szoktam tenni. Visszafogottan emeli ki a szem és így az arc vonalait is. számomra ez a ceruza, ugyan azt a sokrétű feladatot látja el, mint az essence big bright eyes jumbo szemceruzái.





A termékek tulajdonságai és árai is ( Miss Sporty Pump Up Booster Bodifier szempillaspirál ára: 999.-Ft; Miss Sporty Kohl Kajal szemceruza ára:  999.-Ft) vonzóak, hiszen valljuk be, ennél sokkal drágább termékekkel is volt már hogy simán befürödtünk, nincs mit veszíteni próbáljátok ki ezt a kombót és nem fogtok csalódni.

Ha kerestek egy olcsó, de megbízható spirált és ceruzát, őket szívesen ajánlom, mert tényleg minőségi darabok :)

Szép hetet Beautyk :)
Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése