2015. október 17., szombat

Disney Princess Fashion...folytatom :)

Ezer éve jártam a Polyvore oldalán és nemrég emlékeztetett a facebook, hogy bizony bizony ott is tevékenykedtem. Átnézegettem a kis mozaikjaimat és újra kedvet kaptam hozzá :) Bemelegítésnek már egy poszt volt a héten, de hogy igazán visszalendüljek, folytatom a Disney hercegnős posztokkal, vagyis az ő általuk inspirált összeállításokkal, ma Belle karakterét vettem elő. Az ő karakterét nagyon szeretem, közel áll hozzám és a nem csak a mese, de a filmadaptáció is gyönyörű :)


Disney Princess IV.






Ehhez a témához már van három montázsom, ha nevezhetem így őket, a kezdés az inspiráló Szörnyella De Frász kapta, majd Esmeralda következett, aki igaz nem hercegnő, de köztük a helye és a harmadik, az örökké szabad Pocahontas volt :) Ha a képaláírásokra kattintatok megleshetitek, milyen ruhadarabokat, kiegészítőket használtam fel.


Disney's Fashion I. - Cruella De Vil

Disney Princess on the beach

Disney's Fashion III. - Indian girl


Itt is mindig megosztom majd az összeállításokat, de ha Ti is regisztrálva vagytok Polyvore-on, akkor itt mindig megtaláltok :)

Szép hétvégét drága Beautyk :)

Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése