2016. január 7., csütörtök

Max Faxtor 2016

Még decemberben voltunk Max Factor sajtótájékoztatón, amin sok újdonsággal és újítással, céllal ismerkedtünk meg, így az biztos, hogy az évkezdés az a Max Faxtoré lesz. A délután folyamán új termékekkel, tervekkel ismerkedtünk meg, de Mr. Max Factor híres mondata is ott csengett a fülünkbe, ami jó útravaló erre az évre is:

Nagyon szép, ünnepi környezetben volt az év utolsó blogger rendezvénye, amit csak megkoronázott a forralt bor illata és ez a csodaszép asztal, telis-tele jól bevált Max Factor termékekkel. Majd az első csodálkozások után jött a prezentáció sok sok újdonságról, amiből egy párat elhoztam Nektek is:)



Miracle Match Blur&Nourish


Új formulával érkezik februárban a Miracle Match alapozó. A könnyű, hidratáló alapozó, plusz tulajdonságot fog kapni. Az új formulának köszönhetően a bőrhibákat halványítja majd. Plusz öröm, hogy az új alapozó 5 árnyalatban kapható majd ami szerintem kiemelkedő szám, ahogy elnézem sokszor az árnyalatokat :)
Kaptunk egy kicsi mintát az új alapozóból amit már ki is próbáltam. Ma volt rajtam és nagyon szépen fedett, a száraz bőrömmel jól kijött, nem emelte ki a száraz foltokat és a kisebb bőrhibákat is szépen elfedte. Bízom benne, hogy ezt hosszú távon is képes lesz nyújtani az alapozó.



És a nagyágyúk.... Marilyn Monroe rúzskollekció


Bizony bizony:) Februárban limitált Monroe rúzskollekciót üdvözölhetünk a Max Factor polcain, összesen 4 árnyalatban. A rúzsok egyedi, vörös, letisztult csomagolást is kapnak majd :)
Díjazom ezt a kollekciót, mert szerintem nincs nehezebb, mint megtalálni a hozzánk illő igazi vörös árnyalatot. Most a Max Factor nagy segítségünkre lesz ebben, remélem én is megtalálom az igazi, nekem való dögös vöröst és egy kicsit Monroe lehetek ;) :)



Ilyen újdonságokkal berobbantani 2016-ot szerintem nagyon jó, várom őket, legjobban a rúzsokat:)
Nektek melyik újdonság tetszik a legjobban?

Szép hetet Beautyk :)

Ann :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése