2016. január 3., vasárnap

Nagy Miss Sporty teszt

Még karácsony előtt érkezett egy Miss Sporty csomag tesztelésre. A termékekkel már találkozhattatok, mert november végén jelentek meg. A következő négy termékből kettőt megszerettem és azóta elég gyakran használom őket. 


Studio Eyebrow Kit

Cuki, kompakt készlet a tökéletes szemöldök megalkotásához. A szett tartalmaz egy világosabb por és egy sötétebb barna waxot, valamint egy kétvégű ferde ecsetet és egy kefét. A por kicsit porolósabb, mint amennyire én szeretem, a wax résszel semmi probléma. Jól együtt működik a két anyag, szépen lehet velük dolgozni. Ugyan olyan jól megmarad, mint bármelyik másik szemöldökformázó.
001 medium brown

Külön öröm, hogy nagyon jó kiegészítőket kapunk a szemöldökpor és wax mellé. Végre nem egy erős műanyagszálas ecset köszön vissza a dobozból, hanem egy kellemes érintésű, vékony, szépen vágott, kétvégű ecset és jár hozzá egy szuper pici szemöldök kefe is. Kicsik, így nem kellemes őket használni, de a minőségük tényleg kiemelkedő, a hasonló árkategóriában megjelenő kiegészítő mini ecsetek között. Nekem bevált, gyakran használom.


Perfect Stay folyékony korrektor

Kicsit sötét árnyalatot kaptam, így nem tudtam kihasználni a terméket, majd nyáron :) de azért véleményezni tudom, még ha nem is 100%-ban. A A korrektor könnyed, folyékony, kellemes illatú, de nem illatos. Fedése közepes. Az applikátor feje pont jó, nem ezzel szoktam eldolgozni a szemem alatt és a korrigálandó helyeken, de kipróbálva, az applikátorral is szépen el lehet dolgozni a korrektort. 
002 Medium
Mit tud az új korrektor?

  1. eltünteti a bőrhibákat
  2. szem alatti karikákat elfedi
  3. kisimítja a bőrt
  4. gátolja a kifényesedést
  5. nem szárít
  6. akár 10 órán át tart


Studio Lash Dark Lasher

Ő lett az egyik kedvencem a csomagból. Szuper spirál elérhető áron. Számomra kedvenc ível spirál fejjel és mélyfekete színnel rendelkezik. A pilláimat meghosszítja és dúsítja egyszerre. Tartós, nem morzsolódik. Tökéletes választás lehet a hétköznapokra. 


Mit ígér?
  • 3D-s kefe, ami által szempilláink egészen új dimenzióba kerülnek
  • akár 10X dúsabb hatás
  • drámai ívek. A pillák tökéletesen íveltek, és nem tapadnak össze.
  • igéző, mélyfekete szín
  • dúsít
  • göndörít, megemeli a pillákat


Szeretem az ilyen típusú spirálfejeket, mert egyszerre dúsítanak és hosszítanak, a pillák mindenhol festve lesznek, de nem fognak összetapadni.

My Best Friend Forever ajakrúzs

Ha követitek a Miss Sporty Facebook oldalát (ITT), akkor nem ismeretlenek számotokra a BFF rúzsok.  10 árnyalatban kapható, krémes, lágy, hidratáló rúzsok. Minőségben a Rimmel rúzsaihoz állnak közel. Krémesek, könnyű őket felvinni, finom, krémes illatuk van és pigmentáltak. Nem a legtartósabb rúzsok, de lágy színeinek köszönhetően a kopás egyenletes és nem feltűnő. A finish csillogó, kissé vizes hatású. Nekem a Sweet Mocha árnyalat jutott, ami hasonló sötétbarna hajú lányokon természetesen hat, így akár egy nude, akár klasszikus, vagy buli sminkhez is tökéletes választás. Egy kaméleon :)
500 My Sweet Mocha
Ezekkel a termékkel készítettem egy sminket, hogy ne csak termékfotók legyen, hanem élesben is bemutassam őket:)

a szempillaspirál hatását mindképp meg akartam mutatni :)

Ível, dúsít, hosszít... másrészt egy jó szempillaspirál a smink koronája, nem kell ide műszempilla ;)


A kész smink, egyszerű, hétköznapinál kicsit több, de van az a munkanap amikor kell, már csak magam miatt is :)

A szemhéjamon a Miss Sporty visszafogott, Studio Color Mono Matte szemhéjpúderét is használtam, amiről ITT már írtam korábban :)


Holnap hétfő, kezdjétek valami szép sminkkel a napot, hogy jól induljon:)

Szép év kezdést Beautyk :)

puszi, Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése