2016. június 26., vasárnap

BlushSculpt

A L'Oréal Sculpt családban minden van ami egy jó kis sminkhez kell, tus, spirál, kontúrpaletta és az üde ragyogásért felelős arcpirosító is ott lapul a családban, ráadásul rögtön egy trió paletta személyében :)


A L'oreal Paris Blush Sculpt Trio Contouring Blush pirosító paletta csomagolása is követi a sculpt dizájnt, vagyis a határozott vonalakat, ami nekem egyértelműen a kontúrozásra utal. A  tok erős és jó láthatóak a benne rejtőző színek :)


A tégely három árnyalatot tartalmaz, egy világos és közép árnyalatot és egy erősebben pigmentált, az egész paletta meghatározó árnyalatát. Nekem a 201 Soft Rosy Rose Tender árnyalat van meg, ami egy nagyon üde színkombináció. mindegyik árnyalat fényes, de a legvilágosabb a legfénylőbb, ő képezi a paletta igazi highlighterét, hogy szépen magyarul mondjam :D vagyis ő adja az igazi fényt. A másik két árnyalat, egy vékony sor barackos és egy erősebben pigmentált rózsaszín szín is fénylik, de ők egységes, visszafogott színt adnak, a világos rózsaszín, pedig azt az igazi csillogó fényt. Külön külön is lehet őket használni, de én legjobban keverve szeretem, mint minden hasonló felépítésű pirosítót mert az ilyen kombi paletták, szerintem összemosva adják ki azt az árnyalatot, azt a hatást, amit a tervezésükkor kitaláltak. Szóval keverem, és az elrendezésnek köszönhetően, meg persze annak is hogy figyelek :D egy mozdulattal tudom elhelyezni a pirosítót és a highlighter az arcom megfelelő pontjain, gyönyörűen eldolgozva, összemosva és egy igazán üde hatást érek el a végén, szép fénnyel.


külön.külön is használhatjátok a színeket, én néha szeretem a szemhéjamra is ugyan azt a színt felvinni mint az orcámra és erre tökéletes pl. a középső, barackos árnyalat is. Ebből a színből egy teljes korongot is elfogadnék, annyira jól sikerült :)))


Videó is lesz nemsoká, de addig is nézzétek meg a L'Oréal videóját az igazi Sculpt Look-ról :)



Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése