2016. június 17., péntek

La Petite Robe Noire

A Dovexnek köszönhetem, hogy megismertem a Guerlain márka pár termékét és az ikonikus La Petite Robe Noire ("a kis fekete") kiadás egyik rúzsát is tesztelhetem. A márka megteremtette a "kis feketéhez" a parfümvariációkat és most illatos, fényes rúzsokat és körömlakkokat is hozott mellé, hogy minden porcikánkban megjelenhessen a francia nő :)


A La Petite Robe Noire rúzsok gyönyörű csomagolást kaptak, nekem ez már a hercegnő kategória, vagy egy gyönyörű drágakő, de az biztos, hogy ékszere egy sminkes kollekciónak ez a darab, jó ránézni :) Jól záródik, strapabíró és a rúzs végén ott csücsül a Guerlain jellegzetes szív motívuma, ami egyértelmű jele annak, hogy nem egy hétköznapi termékről van szó :)





A rúzs maga erős, édes, gyümölcsös illatú. Állaga krémes, hidratáló (de nem ez az erőssége) és fényes finishe van, kicsit olyan mintha szájfényt is vittünk volna fel. Közepesen pigmentált, de eleve úgy ír róla a márka is, hogy építhető. az első réteg könnyű, kicsit még áttetsző, de ezt lehet fokozni a teljes fedésig. A fénye hamar kopik, de szín megmarad, sőt, szerintem kis idő elteltével lesz igazán intenzív a színe. Nekem a Sunt-Win-Set árnyalat van meg, ami kicsit pinkes, kicsit barackos, már-már korallos, egyszóval nyári, vibráló árnyalat :) 


Instagramon már láttátok élesben, de lesz róla vidi is, ITT megnézhetitek :)




Nem egy hétköznapi márka, de ha tehetitek próbáljátok ki :)
Nekem nyári kedvenc lett :)

Szép hétvégét:)

Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése