2017. március 26., vasárnap

Új AVON ecsetek

Januári újdonságbombaként robbantott az AVON az új ecseteivel :) Gyanús volt, hogy új ecsetkészletet hoznak ki, mert az utóbbi fél évben egy- két új ecsetforma megjelent és igazán örültem ezeknek az újdonságoknak. Nem kifejezetten csak azért mert ismét jó pár termékkel bővült a paletta, hanem mert szuper, egyedi dizájnt kaptak az ecsetek, amikre nem lehet az mondai, hogy hajaz más márkák ecseteire :) Szuperjó :)




Az AVON professzionális sminkecsetei exkluzív és ergonomikus kivitelben jelentek meg, szintetikus sörtékkel, amelyek segítségével izgalmasabbnál izgalmasabb sminkeket készíthetünk – akár a profik.  Az ecsetek kiállítása valóban jó, kicsit nehezebb, amit én szeretek, teljesen kézre esnek és szerintem a forma segít abban, hogy jól tartsuk az ecseteket. A nyolc ecsetből álló kollekció egy satírozóval ellátott szemhéjpúderecsetet, egy szemhéjtusecsetet, egy rúzsecsetet, és egy szemöldökecsetet, az arc formázásház pedig egy lapos alapozóecsetet, egy kerek fejű púderecsetet, egy ferde fejű pirosítóecsetet, illetve egy kétvégű, 2 az 1-ben kontúrecsetet tartalmaz. Két ecsetet próbálhattam ki az AVON jóvoltából. Egy kontúrozó és egy pirosító ecsetet és már most elárulom, nem okoztak csalódást.

Pirosító ecset
A pirosító ecsetet nagyon aranyos, kicsit kúpos, gömbös formája van. A szőre pihe puha, tömött, nem hullik, azonnal bevethető és tartja a formáját :) Tökéletesen lehet pirosítót, bronzert is fölvinni és az apró smink gyöngyökhöz/kavicsokhoz is kiválóan alkalmazható. Ő nagy kedvencem lett, szinte minden nap használom :)

 2 az1-ben kontúrozó ecset
Igen, őt arra találták ki, hogy az egy tégelyben megtalálható kontúr és highlight púdereket, akár egyszerre felvigyük az arcunkra, ezzel elősegítve a könnyebb és szebb eldolgozást, a két szín határán. Bár nekem ő egy picit nagy. Annak tudom ajánlani, aki egész évben szeret napcsókolta hatású sminket készíteni és bronzerezik egész évben :) Ez az ecset is nagyon tömött, puha sörtékből áll és ő sem hullajtott még egy szőrszálat sem :) Szerintem én nyáron fogom őt sokat használni, mikor már barnább a bőröm és több bronzert használok :)

Igaz, csak két ecsetet próbáltam még ki, de nagyon örülök, hogy olyan ecsetekkel jött ki az AVON, amik elérhető áron, nagyon jó minőséget képviselnek. Számos, nagy ecsetmárkákra hajazó utánzatokat lehet kapni, van köztük valóban jó, én is használok ilyet és meg vagyok velük elégedve, de tényleg öröm számomra, hogy egyedi ecsetekkel jött ki az AVON :)

A márciusi katalógusban akciós áron lehet még mindig őket beszerezni :)

Most már ismét gyártom Nektek a posztokat, jó volt egy kis pihenőt tartani :)

Jövök még számos tavaszi újdonsággal, teszttel és sminkkel:)

Puszi,
Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése