2017. április 1., szombat

L'Oréal Pure-Clay maszkok

Körülbelül egy hónapja nem találom (de lehet inkább 2 hónapja) az kedvenc peeling maszkomat, aminek isteni barack illata van. egy darabig vártam hátha lesz, de aztán meguntam és kapóra jött, hogy a L'Oréal  pár hónapja hozta piacra az arcmaszkjait, így gondoltam kipróbálom, hátha beválik :) Két maszkot vettem, a peeling és a detox maszkot.


A L'Oréal Paris szakértői három, agyagot tartalmazó maszkot alkottak meg, melyek bőrünket tisztítják, tökéletesítik és több érzékszervre ható élményt nyújtanak. A maszkok mindegyike egységes méretben és üvegben kapható, ami szerintem nagyon szép, kezelhető, bár még elfért volna a kupak alatt egy kis kanálka, amivel talán higiénikusabb lenne a felvitel (bár igaz, hogy ha épp egy maszkot felteszünk akkor azt tiszta kézzel tesszük :) ) 
Mindhárom maszknak más más a hatóanyag és kiszerelésüknek köszönhetően, akár egyszerre több, más-más problémával küszködő felületet is ápolhatunk egyszerre az arcunkon. A L'oreal Paris Pure-Clay Mask Exfoliate & Refining Treatment Mask vörösalga kivonatot tartalmaz, a L'oreal Paris Pure-Clay Mask Detox & Brighten Treatment Mask feketeszenet, míg a  L'oreal Paris Pure-Clay Mask Purify & Mattify Treatment Mask az eukaliptusz erejével tisztítja a bőrt. Én a vörös alga kivonatra és a feketeszénre szavaztam első körben.


L'oreal Paris Pure-Clay Mask Exfoliate & Refining Treatment Mask
 A döntésem a peeling maszk mellett egyszerű volt, mert a kedvencem a Salt House barackos peeling maszk eltűnt a Müller polcairól :( De szerencsémre nem jártam rosszul, ugyanis nagyon jó maszkot kaptam a Pure-Clay Mask Exfoliate & Refining Treatment Mask személyében :) Apró pici, finom radírszemcsékkel rendelkezik, amik 10-15 perc alatt fejtik ki hatásukat. Finoman, de ugyanakkor alaposan radíroz és amit a legjobban szeretek, hogy utána a bőröm sima és nem húzódik, nem szárít (nagy pacsiiiii 😊), így az egész arcomon szoktam használni. Az illat is nagyon finom, kb. hasonló az illata a detoxnak is, csak nekem picit sok.

L'oreal Paris Pure-Clay Mask Detox & Brighten Treatment Mask
Az utóbbi időben megint jönnek elő a ragyáim, ezt két dologra vezetem vissza : az egyik a stressz, ami lassan az életem szerves része sajna, a másik hogy kifogytam a La Roche Posay termékeimből, amit remélem most Glamour napokon beszerzek :) De gondoltam, még kipróbálom a fekete szenes maszkot is, hátha segít és őt tényleg csak a problémás, mitesszeres területekre fogom használni.
Azt tudjuk hogy a szén szárít, az agyag szárít, de miután használtam ezt sose éreztem, viszont mikor lelkiismeretesen és rendszeresen alkalmaztam, bizony az orromat alaposan kiszárította. Így őt ritkán és csak az arccsontomnál használom, ahol gyakoriak a patik. Viszont valóban szépen és mélyen tisztít, így akinek kicsit zsírosabb a bőre, az próbálja ki ;)

Összességében szimpatikusak a maszkok, ha figyelembe vesszük, hogy mennyi alkalomra elég, szerintem korrekt az ára is. Egyszer kell befektetni. Én személy szerint a vörös algás maszkot ajánlom, annak is, akinek kicsit szárazabb a bőre, mert nem okoz szárazságot, kicsit még talán hidratál is :)

Próbáltátok már valamelyiket?

Szép hétvégét :)

Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése