2013. február 19., kedd

3D-s tekintet

Kezdődött az Avatarral, feltűnt a műszempillák közt is és most az Essence szemhéjpúdereit is bekebelezte. Innovatív és egyedülálló. Megérkeztek a boltokba az Essence 3D szemhéjpúderei.






De mitől lesz 3D-s egy szemhéjpúder?



A kis tégely két árnyalatot tartalmaz, amelyek dombornyomott design-t kaptak, így tökéletes 3D-s hatást érnek el. A színek erősen pigmentáltak, tartósak, fémesen csillognak és jól építhetőek. Az Essence tanácsolja a még intenzívebb hatás érdekélben, hogy használjuk nedvesen a szemhéjpúdert - ezt még nem próbáltam, de az eredmény valószínűleg erőteljesebb szín lesz. Összesen 9 duoval érkezett a 3D hozzánk.



"a szemfestékek három dimenziója"




Múlthéten vettem is egyet a Rossmanban (ára egységesen 949 Ft). A megjelenése tetszett nagyon, pláne mikor kinyitottam a kis tégelyt, amiben 2,8 gr szemhéjpúder van. A dombornyomott minta nagyon szép, jól elkülönül a két szín és a világosabb árnyalat szépen kiemelkedik a sötét mellett.

Az irresistibel chocolates névre keresztelt szemhéjpúdert vettem meg. A világosabb árnyalat krémesen, selymesen fénylik, míg a sötétebb rész fémesen csillog. Nagyon izgalmas hatást érnek el már a kis tartójukban is. Használatkor sem kell csalódni. Pigmentált, tartós, könnyen kezelhető :)



WOW :)



csokisivatag :)


A mai sminkemről nem készült fotó, de azért valami hasonlót összeeszkábáltam, csak hogy el tudjátok képzelni:)

Amit használtam:


Essence 3D duo 09-es, NYC szemöldökceruza 832 Bold Brown, Aden 1G9 szemhéjárnyaló ceruza (arany része), Avon glimmerstick chromes mocha flash szemceruza, Maybelline  the colossal volum'express szempillaspirál, Essence my base sminkalap, Avon szemhéjpúder alap light beige, Garnier BB krém light és Miss Rose pirossító



És a terv:D


lehet ilyet fogok még készíteni, ha fotó hiány lép fel :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése