2013. március 10., vasárnap

Make up for You :)


Mindenkinek előbb utóbb eljön az a mérhetetlenül nagy és visszafoghatatlan vágya hogy legyen egy professzionális sminkecsetkészlete, persze csak abban az esetben ha érdekli a téma. Sok összeállítást néztem már arról, hogy mi az a 10 vagy 15, vagy 5 alap ecset ami nélkülözhetetlen hogy meglegyen, és persze ennek megfelelően mindig változott hogy mi az amire "égetően szükségem van" :)

Nemrég felhívták a figyelmem egy külföldi oldalra, ahol sok mindent lehet rendelni, természetesen itt szépen sorakoznak a különböző sminktermékek, kellékek, kiegészítők. Itt akadtam rá, az első látásra szimpatikus ecset készletre, a Make Up For You 10-es csomagra. Nagyon kerestem egy ideje a blendig blush kategória ecseteit, mert azzal gyönyörű finom átmeneteket lehet készíteni és ugyan van ferde ecsetem, de egyik se volt a megfelelő az essence zselés tushoz, így azt is kerestem. Nah és ebben az ecsetkészletben megtaláltam őket. Kis gondolkodás után megrendeltem az ecseteket, amit 3 hét várakozás után meg is kaptam:)

Lássuk :)

Többfunkciós: alapozóhoz, púderezéshez, pirosítóhoz, bronzosítóhoz is lehet használni szerintem. 10,1 cm szóval mindenhova elvihető, befér a legkisebb neszesszerbe is. Én alapozáshoz használom.

Nagyon finom a szőre az összes ecsetnek és hihetetlenül tömöttek, pihe puha érzés használni őket.

Púderecset, puha, bársonyos és nagyon jó vele dolgozni. Használata légies és könnyű.

Ő is rendesen el van látva puha szőrszálakkal:)

Alapozóecset. Őt annyira nem használom, mert egy másik lapos ecsetet szeretek folyékony alapozókhoz használni. Ez az ecset az egyetlen ami nem jött be a 10 közül.

Hát ő a cuki :D  Kontúrozó ecsetként használom. Ugyan jó puha és tömött mint az elődök.

Ezzel az ecsettel precíz vonalakat tudok húzni, az apró helyeken pontosan tudok vele dolgozni.



A megtalált csodám :) Blending brush. Puha, tökéletesen lehet vele dolgozni, szépen tudok vele árnyékolni és a széleket eldolgozni  színeket összemosni. Ő a nagy kedvenc:)
Ő kis különleges számomra. Ferde árnyékoló ecset. Szép ívet lehet vele a szemhéjon létrehozni.
Egyszerű lapos ecset korrektorozáshoz

Szemöldök ecsetként hirdetik, de nekem a legjobban az Essence zselés tushoz vált be. Tökéletes lehet vele dolgozni.

Ez utolsó az 5 cm magas cukiság :D
Nem használom, de nincs kizárva hogy utazáshoz viszem magammal:)

Hát ez lenne az ecsetkészlet mai végre az enyém :)

Adatok:
Anyaga: növényi rost
Ecset nyél: bambusz
Mennyiség: 10db/csomag
Szállítási idő: 3-4 hét
Miben szállítják: vászon tasakot kapunk hozzá és én borítékban kaptam (nem sérültek az ecsetek)

Az ára 17,2 dollár és innen rendeltem.



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése