2013. augusztus 20., kedd

Rimmel Scandaleyes Eye Shadow Stick

Nincs mese, rákaptam a szemhéjárnyaló ceruzákra:) Volt nekem már régebben is egy ADEN 2 színű ceruza, de az annyira nem ragadott magával. Még előző hónapban kaptam tesztelésre a Max Factortól 2 db szemhéjárnyaló ceruzát, amik A Wild kollekció tagjai és azt hiszem itt kezdődött minden. Annyira megszerettem őket, hogy vasárnap lecsaptam a Rimmel hasonló ceruzájára ( le volt árazva 50 %-kal:) ).

A ceruza szuper. Jól pigmentált, a helyén marad, nem mázolódik el, krémes, lágy a textúrája. Szépen el lehet dolgozni a szemhéjon. Egy bibi van. Azt írja hogy vízálló, hát teszteltem, ez nem igaz:) Nem vízálló, de ennek ellenére tartós, csak ne essen az eső :) Itthon 4 árnyalatban kapható. Szerintem nézzetek be a legközelebbi Müllerbe, hátha van még akció.... egéri megvenni:)



A kupak nagyon jól zár, túl jól is :D
 A tegnapi posztban ígértem, hogy ma kiderül miből is állt a sminkem. Itt a lista:


  • AVON szemhéjalapozó
  • AVON Cosmic szemhéjpúder - purple haze
  • Rimmel Scandaleyes szemhéjárnyaló stift - 006 Paranoid Purple
  • essence Long lasting szemhéjceruza - 01 Black Fever
  • essence Cherry Blossom girl tusfilc - 01 Big In Japan
  • AVON glimmerstick diamonds szemceruza - sugar plum
  • AVON 4es paletta - mystery (legvilágosabba, a szemöldök alá)
  • Maybelline the Colossal Volum' Express Cat Eyes szempillaspirál4
  • essence guerilla gardening szemhéjoúder - 02 My piece of land (szemöldök)


Szeretem az AVON csillogó szemceruzát, mindig feldobják finoman a sminket:)



Szerintem egyszerű, praktikus és ötletes eszközök ezek a ceruzák, várom ősszel az essence ceruzáit is ;)
Ti szeretitek ezeket a szemhéjárnyaló ceruzákat?


Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése