2013. augusztus 6., kedd

Nail Rose Strawberry

Névnapi ajándékaim egyike volt ez a körömlakk. A Nail Rose nagyobb kiszerelésű lakkjaival már rég szemezgettem, de valamiért sose vettem meg. Ezt a lakkot kipróbálva azt gondolom jól tettem, hogy vaciláltam.

A színe gyönyörű, a csomagolás praktikus és van egy kis tutti-fruttis illata is:) Ami a gond vele, hogy 2 réteg sem elég a teljes fedéshez, irtó nehezen szárad és nem tartós. Ennek ellenére kisebb dekorációkhoz ajánlom a színe miatt, de ne franciát fessetek mint én mert 2 óra alatt nem száradt meg :S

A kicsi kiszerelés praktikus és cuki is :D

Az essence körömmatricáit szeretem nagyon, levakarhatatlanok:)
+ Oriflame fedőlakk

Kicsit homályos lett de hosszú idő óta végre lehet a körmömre ilyet is festeni :D
/örök hála Eveline köröm erősítő/


Nektek van tapasztalatotok ezzel a körömlakk márkával kapcsolatban?


Ann:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése