2013. december 27., péntek

Karácsony 2013.

Halihóóó:) Jelentem nálunk mindenki túlélte a nagy karácsonyi evést, ivást. Volt sok sok meglepetés és igazán szép karácsonyt tudhattunk idén is a magunkénak.:) Gondoltam megosztok veletek egy-két dolgot amit hozott a Jézuska;)

1. Ékszertartó - eddig még nem volt, de most hogy van, rájöttem, hogy hiányzott, és megérdemelt helyükre kerülnek a nyakláncok és fülbevalók:) (külön bejön, hogy fekete-fehér)



2.  A Jézuska követi a trendeket, mert kaptam egy metálos csillogású essence szájfényt (essence Metal Glam 03 Glam-Me) és egy szemhéjpúdert (essence Metla Glam 06 miss tangerine szemhéjpúder)...



 ... és mindezt kiegészítette egy hasonló árnyalatú NYC metál fényű körömlakkal (220 Caramel Toffee)


3. Idén karácsonykor több márka is meglepett minket egy egy kis ajándékdobozzal, ami 2-3 terméket tartalmazott. Én a Bourjouis Paris kis dobozát kaptam, aminek azért örülök végtelenül, mert ezzel a márkával még nem találkoztam, csak a Müllerben egy teszt csík erejéig:) 


A doboz tartalma egy Volume glamour MAX Definition szempillaspirál és egy Liner Pinceau tus, aminek gyönyörű, mélyfekete a színe.


4. Végül, de nem utolsó sorban kaptam egy kis glitter csomagot, hogy kreatívkodhassak körmözéskor :D már várom, hogy bevessem őket, annyira szépek:)


és ami még történt:

kedvenc részletem a karácsonyfánkból, csini paradicsommadár diszkógömbbel:)
szeretem a karácsonyi csillogást

a nagy találkozás az igazi Coca Cola kamionnal:D

családunk új tagja, János :)
Remélem Ti is szép ünnepet zártatok:)

Lassan gondolkodhatunk a szilveszteren hiszen már a nyakunk van.
Ti már készültök, vagy még nem vagytok túl a temérdek mennyiségű süti feldolgozásán?:)

Ann:)

ui.: úgy néz ki ez a mostani a blog végleges kinézete, valami ilyesmi járt eddig a fejemben:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése