2013. december 29., vasárnap

Szilveszteri smink 2.

Ma megcsináltam azt a sminket, amit nagy valószínűséggel viselnék, ha szilveszter este bulizni mennék:) Kicsit cicás, kicsit csillogó és bár volt korábban egy hasonló sminkem (itt), nem tudom megunni ezt a formát. Azóta azért finomodott a technikám :D

Amit használtam:
  • AVON szemhéjpúder alap - megunhatatlan, egy ideje már csak ő van, nem próbáltam ki mást
  • essence long lasting szemceruza - black fever, szintén az egyetlen
  • essence mono szemhéjpúder - 53 pop eye
  • 120-as paletta - sötétszürke, csillámokban gazdag szemhéjpúdere
  • essence color art bázis, hogy tökéletesen tapadjon a csillám:)
  • Max Factor Wild Shadow Pencil - Vicious Moss, az év egyik nagy kedvence :)
  • essence liqude liner
  • Max Factor Clump Deffy szempillaspirál
  • essence mono szemhéjpúder - 01 chill out
  • Max Factor CC krém - 50 natural
  • AVON glazewear metallic szájfény - chrome amethyst



Tipp: ha van egy kedvenc szemhéjpúdered, de tusban nem találsz olyan színt, csak keverd össze az essence color art bázisát a púderrel és kész is a tus:))
 + 1 kép

Az ünnepi manikűrt nem vittem túlzásba, most inkább valami visszafogotthoz volt kedvem, így kaptam elő a Maybelline Color Rama 256-os árnyalatát, amit a claire's nail art ezüst glitterével dobtam picit fel.
A mai nap tanulsága is ehhez a manikűrhöz köthető: addig ne kezdj bele semmibe míg meg nem bizonyosodtál róla, hogy van fedőlakkod! - nem így tettem, bánhatom :S :D




Készültök már az év utolsó estéjére?
Kíváncsi vagyok mit fogtok viselni:)
Meséljetek;)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése