2014. június 15., vasárnap

Artdeco Camouflage Cream Korrektor

A Joynapok első kiszemeltje az Artdeco márka volt. Már többször mondtam, hogy mostanság érdekel az arc kontúrozása, így esett a választásom a 2-es árnyalatú Artdeco Camouflage Cream Korrektorra. Így utólag belegondolva vehettem volna még egy sötétebbet is :D Nah majd legközelebb :)


Mikor Artdeco terméket akartam vásásrolni, tulajdon képen nem terveztem el, hogy mit veszek, totális véletlen volt hogy ezt a korrektor választottam. Magáról a camouflage korrektorokról a kozmetikusomtól hallottam először, aztán utánaolvasgattam és láttam, hogy egyre több választék van belőlük, de persze mindig elfelejtettem venni mikor ott voltam és valami csoda, hogy akkor ott az Artdeco soron eszembe jutott :D 



Az Artdeco camouflage korrektorok mindenféle bőrelváltozást, heget, anyajegyet,pigmentfoltot elfednek. Vízállóak és 80-90 %-ban dőzsölésállóka, bár nekem délben nem árt ráfrissíteni néha., de csak a szemem alatti részen. Olvastam, nem pont erről a korrektorról,, hanem általánosságban a camouflage korrektorokról, hogy hajlamosak szárítani a bőrt, így nem árt egy kis krémet felvinni a bőrre használat előtt. Én alapból használok smink előtt, de érzem, hogy tényleg kell egy krémesebb réteg alá.


A korrektor egy egyszerű kis dobozkában van, ami a tetejének a lecsúsztatásával nyílik és őt is lehet a többi Artdeco kincs mellé tenni a mágnesen beautyboxba.  Általában azt írják, hogy szivaccsal érdemes felvinni a korrektort, de szerintem ujjal vagy ecsettel is pont tökéletes. Ujjal felvíve sokkal lágyabb lesz a kéz melegétől, így jobban eldolgozható lesz. Az én árnyalatom a legvilágosabb, 2-es árnyalat. Ezt a szemeim alá, a karikák maximális elfedésére használom, valamint teszek picit az orromra, államra highlihgterként.



Mióta megvettem mindennapos használatban van (kevés is elég belőle, sokáig elég :) ), nekem bejött, újravásárolnám és tervezem sötétebb árnyalat beszerzését is, egy kis mélyebb kontúrozáshoz :)

Az Artdeco camouflage korrektort a következő sminkeknél használtam:
  1. BrixtonBrown
  2. PastelGreen
  3. Beyu eyeliner

Ismeritek ezt a korrektort?

Szép hetet Beautyk :)

Ann:)



2 megjegyzés:

  1. Én a Catrice Camouflage korrektorját használom, és nagyon szeretem, eszméletlen a fedése! :) De csak 3 árnyalat elérhető, a világos bőrűeknek kedvezve, és ez a kontúr dolog nem is rossz ötlet, én eddig krémes szemhéjfestékkel, CT-vel oldottam meg, valahogy bombabiztosabb, mintha simán púdert használnék, szétfogok nézni ArtDeco-éknál, milyenek a sötétek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A catrice-en gondolkodtam én is, de sose jutott eszembe mikor Müllerben jártam :D
      Azért gondoltam kontúrra, mert a púder az nagyon finoman árnyékol, de néha jó lenne egy-két sminkhez kicsit konkrétabban hangsúlyozni, ezért jutott ez eszembe :) Majd ha beszereztem és kipróbáltam arról is írok majd.

      Törlés