2014. június 4., szerda

ColorTattoo

Igen igen igen.... lehet meglepő de nekem még most jött el az idő az első Maybelline Color Tattoo beszerzésére :) Okok nincsenek, egyszerűen így alakult.   :D Sok lesz a kép, mert annyira szép képeket sikerült lőnöm róla és még smink is lesz :D


Nem fogom külön bemutatni, biztos ismeritek ezt a gél állagú, krémes szemhéjfestéket, ami egyre több intenzív színt vonultat fel idehaza is. Annyit elmondok azért, hogy az én általam választott szín elsőre kékes szürke, hideg árnyalat, de bizonyos szögből lila fénye lesz:) Ezért a játékos, különleges árnyalatért esett a választásom a 87 Mauve Crush árnyalatra. Jól kombinálható más színekkel, barnákkal a hideg kék árnyalt kerül előtérbe, míg lilával párosítva a lila szín kel életre. Bárhogyan is használjuk az biztos hogy a feltűnő, vibráló, fémesen csillogó hatás nem marad el.
Használat közben válik krémessé, igazán kenhetővé, de gyorsan kell vele dolgozni, ahogy észrevettem, mert ha később még akarunk rápakolni, akkor maszatos lehet a végeredmény.

elegáns üvegtégelyben



Itt talán kicsit látszik az a lilaság :)

A smink nem saját ötlet. Instagramon akadtam rá BangerBeauty-ra. Nagyon szép, letisztult sminkjei vannak és az egyedi stílusa nagyon tetszik. Az egyik sminkje volt az amit most elkészíttettem, mert mikor megláttam, akkor tudtam, hogy ezzel az új Maybelline gyönyörűséggel is jól fog kinézni, és kiemeli a Mauve Crush hideg, fémes vonalát.





A sminkben nem csak a hűvösség az ami tetszett, hanem a száj sminkje, amit nálam nem volt egyszerű megvalósítani, mert ilyen rúzsaim nincsenek, nah de van fantázia és van sok egyéb más termék :D totális komfortzóna elhagyás :D

Arc:
essence Bloom me up shimmer púder
essence sun club bronzosíró csak halványan

Szem:
AVON szemhéjalapozó
Maybelline Color Tattoo  - 87 Mauve Crush
essence Longlasting szemceruza -  black fever

Száj:
essence ajakkontúr ceruza - 11 in the nude
Mi a véleményetek a ColorTattooról?
Legyenek még ilyen izgisebb sminkek?

Kitartást a hétre Beautyk, nemsoká hosszú hétvége:)

Ann:)

7 megjegyzés:

  1. Szép smink, profi munka. :) Viszont ez a szájfestés olyan halottá teszi az arcod. Az élénkebb árnyalatok sokkal jobban állnak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igazad van, tényleg kicsit halott menyasszony feeling :D Lehet ha egy kis meleg színt beleviszek akkor nem lesz ez a végeredmény, legközelebb jobban oda kell erre is figyelnem:) Köszönöm szépen Eszter:)

      Törlés
  2. A szem az valami nagyon-nagyon szép!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

    VálaszTörlés
  3. Á, tényleg! Tudtam, hogy az ajakfestés a kakukktojás, de nem tudtam mire hasonlít, Eszter megoldotta a rejtély! :D Amúgy tényleg nagyon szuper lett a smink, ezek a CT-k nagyon jók, nekem az On and On Bronz van meg és csodaszép, azt az egyet sajnálom, hogy Magyarország-on nem lehet kapni gyöngyházas/nude színeket, pedig nagyon szeretném a Too Cool vagy a Pure Nude árnyalatot! :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, közben rájöttem, hogy kicsit összemostam két sminket :DD de külön-külön mindkettő tetszik :))) nagyon jó, különleges árnyalatok vannak itthon, de kint is, remélem idővel behozzák mind :))

      Törlés
  4. A szemed az szuper lett,mert ezzel a CT-val szó szerint kinyílt a tekinteted,de a száj nekem sem az igazi! Őszintén nem tudom,hogy miért,mert nincs benne úgy lilás árnyalat,de nekem egyből az jutott eszembe mikor pici voltam és már majdnem "megfagytam" a vízbe,de akkor is maradni akartam pedig a szám már hasonló színű volt! :))

    VálaszTörlés
  5. Nem gondoltam, hogy ennyire megszólaltat Titeket ez a smink, de ennek igazán örülök :) Köszönöm a kritikát, a véleményt, mert ezek építő jellegűek :) Amin gondolkodtam, hogy ha talán kicsit jobban, hidegebben kontúrozom az arcom, akkor egybefésülöm az egész sminket és így nem lesz ez a kettősség, illetve ha beleviszek ,még egy kis meleg árnyalatot akkor is más lesz a hatás:) Nah mindegy, lehet ezzel a sminkkel teszek még egy kört :D Addig is itt az eredeti, ahol látszik mi más/ mi hiányzik :) Jó hosszú hétvégét mindenkinek :)
    https://www.youtube.com/watch?v=F8ZYFB4h3CM

    VálaszTörlés