2014. október 19., vasárnap

Essence Pure Skin Anti-Spot Micro Peeling

Szerencsére már nem küzdök sok pattanással, bár ez a bőrgyógyászomnak köszönhető nem annak, hogy már 25 vagyok :D Azért van még rajtam olykor-olykor pár darab, sőt havonta fixen tudom hogy mikor számítsak a kis drágára. Ezért is használom a korábbi posztban emlegetett Neutrogéna terméket, illetve most tesztelésre kaptam az essence új micro peeling arcradírját, ami meglepően jól működik:) 


Az eddig használt problémás bőrre kifejlesztett arcradírokat, nem szerettem, mert borzasztóan szárítottak, nem láttam jótékony hatást és egyszerűen szörnyen néztem ki tőlük. Az arcom száraz volt és pattanásos és nem hozta helyre semmi. Egy idő után feladtam és nem használtam ilyen termékeket. A jelenlegi napi arcápolási rutinomról már írtam korábban itt és láthatjátok hogy a radír egy ápoló arcradír a Niveától, és csak arclemosót használok időnként, ami patis bőrre van. És akkor minek próbáltam ki az essence radírt?? Erre csak az a válaszom, hogy szeretem az essence termékeket és hajtott a kíváncsiság.:)))

A pure skin termékek bőrtisztító, gyulladáscsökkentő és pórusösszehúzó hatással rendelkeznek, így segítenek megszabadulni a pattanásoktól, miteszerektől. 
Az anti-spot micro peeling egy zselé állagú, apró szemcséket tartalmazó arcradír, amely mélyen tisztít és nem csak a pattanásoktól, de a miteszerketől is megszabadít. Lágy, tiszta és matt arcbőrt ígér. És valóban. Tökéletesen tisztítja a bőrt, eltűnnek a miteszerek és szépen lehúzza a gyulladásokat, de ami engem ebben a termékben megfogott az a kímélő hatása. Más problémás bőrre kifejlesztett termék szétszárítja a bőrt, alkalmazás után húzódik,.. de az essence arcradírja után egy puha, matt és egészséges érzetű arcbőrt kapok. 

Ez az első essence pure skin termékem és szerencsére nem csalódtam.
Ha épp arcradírt kerestek problémás bőrre, akkor érdeme slesz kipróblni :)

Próbáltátok már?

Szép hetet Beautyk :)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése