2014. október 25., szombat

Három új alapozó +1 ráadás

Húúú ezt a posztot már gyakorlatilag szeptember óta tervezem, de még csak most értem ide, hogy megírja. Ez az ősz az új alapozók ősze volt. A rimmel rögtön két újdonsággal rukkolt elő, míg a Max Factor a gyökerekhez visszanyúlva alkotott valami lenyűgözőt.




Rimmel Match Perfection

Ő csak nekem új alapozó szerintem :D Rimmel sajtótájékoztatóján kaptam és azóta rengetegszer elővettem, pedig általában csak bb krémet, vagy CC krémet használtam eddig. Nagyon könnyű, folyékony alapozóról van szó, ami közepesen fed. Hétköznapokra tökéletes és az illata.... hát az valami finom, rögtön kárpótol a nehezebb reggeleken :D Amit jó tudni, hogy teljesen nem érzem, hogy beszívódna, kicsit ragadós, így muszáj púdert használni, hogy a ragadós érzést elkerüljük. Oké, tudom, hogy fixálni púderrel szoktunk, de én nem mindig szeretem alkalmazni :S




Rimmel Lasting Finish alapozó

Nah ő már őszi újdonság:) Szintén a Rimmel sajtótájékoztatón találkoztam vele először, sőt ezzel az alapozót használta Melanie a sminkemhez. Talán a három alapozó közzül, ő az amelyik a legfolyékonyabb, így nem tudom mennyire szerencsés ez a tubusos verzió. Nem különösebben zavar, csak vigyázni kell vele. Hasoló az illata, mint az Match Perfectionnek, viszont sokkal jobban fed és rendesen beszívódik. Őt is sokszor használom mióta meg van, és inkább akkor veszem elő, mikor erősebb támogatásra van szükségem. Mindamellett, hogy jobban fed, mint az előző Rimmel termék, továbbra is könnyed viselet ez a termék is, és korrigálja az apróbb tökéletlenségeket a bőrön. Bátran próbáljátok ki:)

Max Factor Skin Luminizer

Ez az alapozó kicsit több, mint egy szimpla alapozó. Gyöngypigmenteket tartalmaz, melyek ragyogóvá varázsolják a bőr tónusát, az elasztomerek pedig  olyan réteget képeznek a bőrön, amin a fény visszatükröződik, így idézve elő az egészségesen tündöklő arcbőrt. Mindemelett az alapozó tartalmaz még  B és E vitamint valamint glicerint, hogy ne csak fedjen, de hidratájon is az alapozó visszaadva a bőr természetes ragyogását. 
Az alapozó textúrája elég masszív, cseppet sem folyik, ami nem gond szerintem, sőt jobban is kezelhető. illata enyhén krémes, nem dominál. Körülbelül ugyan úgy fed, mint a két Rimmel alapozó. Hosszabb napokra őt is ajánlani tudom :) Méltó jubileumi terméke a 100 éves márkának. (A jubileumi sajtótájékoztatóról itt olvashatsz)



+1 Rimmel Lasting Finish Primer


A változatosság kedvéért vele is a sajtótájékoztatón találkoztam és szintén a sminkem alapja volt :D Első benyomásra nagyon tetszett, olyan szép lett a bőröm és már vártam, hogy meg tudjam venni. Igazság szerint azonnal nem látom már saját használatakor a hatást, csak kb 20 perc elteltével látom, hogy szebb a bőröm felülete, olyan mintha nem lenne pórusom :D Persze ez kb 50 centiről :) Óvatosan kell vele bánni, hogy ne érezzük maszkosnak, a hatást, ha még alapozót viszünk fel rá. Hosszabbítani nem hiszem, hogy nagyon hosszabbítja az alapozó tartósságát, de nálam a korrigálás bejött.
A primer krémes állagú, illatát nem érzek. Elég belőle minimális mennyiség. Tökéletes párja (ahogy a nevéből is látszik) a Lasting Finish alapozónak.



Összességében egyik terméket sem bántam meg, hogy kipróbálhattam. Mindegyikből elég minimális mennyiséget felvinni a bőrre, hogy elérjük az ígért hatást, megbízhatóak, közepes fedésűek. Legtakarékosabb a Max Factor Skin Luminzer, bár ő kapta a legmagasabb árat. Ha választanom kellene közülük egyet, akkor nem lenne egyszerű dolgom, de talán a Lastinbg Finish alapozót választanám.

Ti próbáltátok már valamelyiket?

Jó pihenést Beautyk :)

Ann:)


2 megjegyzés:

  1. Örültem volna, ha látok előtte-utána képeket is, hogy láthassam a fedésüket :/ Mostanában egyébként elég sok érdekes újdonság született alapozók terén, a Skin Luminizer és a Lasting Finish is érdekesnek tűnik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, hogy úgy lenne teljes a poszt, de nem volt rá kapacitásom sajna és húzni se akartam tovább ezt a posztot, de legközelebb igyekszem nem kihagyni. :) A fedésük közepes az alapozóknak. a Match Perfection fed a legfátyolosabban, a másik kettő valamivel jobban és tartósabban.

      Törlés