2014. november 26., szerda

Excess Shimmer gél bázisú szemhéjfesték a Max Factortól

Egyre több márka dobja piacra a gél állagú szemhéjfestékeket, aminek én nagyon örülök, mert szeretem őket. Kényelmes a használatuk, tartósak, pigmentáltak, Igaz lehetnek hátrányaik, de alapjáraton mindig örömmel fogadom őket, ráadásul most a Max Factor is piacra dobja a saját gél állagú szemhéjfestékeit, amit nagyon várok, mert ebben a márkában még nem csalódtam.


Majdnem 100 évvel azután, hogy Mr. Max Factor 1916-ban megalkotta az első szemhéjfestéket most újabb innovációt mutat be a márka, ami nem más, mint az új gél bázisú Excess Shimmer szemhéjfesték. 
Az összesen 4 árnyalatban kapható, könnyen eloszlatható, csillámló  szemhéjfesték kimondottan azokat a nőket célozza, akik szeretik a metálos árnyalatokat, de eddig nehézséget jelentett nekik megalkotni ezt a hagyományos por állagú szemhéjfestékekkel, amelyekkel nem tudtak erőteljes színeket építeni. 





Idén ősszel és télen trend a metál (erről már írtam itt), így aki szereti a metálos fényeket, színeket és szeretne trendi lenni, annak szerintem érdemes kipróbálni ezt az újdonságot. A Max Factor ígérete szerint a szemhéjfestékkel könnyen lehet dolgozni, színei intenzívek és akár 12 órán át is a helyén marad a festék.

Az új termékeket november végétől lehet megtalálni a Müller és Dm üzletekben, fogyasztói áruk: 2.899 Ft. Az áruk húzós, de mivel eddig nem csalódtam a márkában, így lehet megpróbálkozom ezzel a termékkel, mégpedig vagy a réz, vagy a feketés/sötétszürke árnyalatban.



Nektek, hogy tetszenek az új termékek?

Szép hetet Beautyk :)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése