2015. január 18., vasárnap

#GlamJan...Glam?

Ti is szoktatok úgy érezni, hogy fenekestül fel kellene forgatni magatok körül mindet, vagy ha mindent nem is, de végtelenül friss és szabad érzés lenne, egy új ruhatár, egy új frizura vagy csak egy jó smink? Hát én igen :D És pont erre (is) találta ki a Max Factor új #GlamJan nevű kampányát.



Ahhoz, hogy belelássunk a kampány hátterébe, 80 évet kell visszarepülni az időben, amikor az ifjú Max Factor kinyitotta hollywood-i make-up stúdiójának ajtaját, azzal a céllal, hogy átalakítsa Hollywood elitjének megjelenését. A vendégek között többek között Norma Jeane is ott ült, aki mikor belépett, még egy hétköznapi, barna hajú, szende tekintetű lány volt, de kilépve már a díva Marilyn Monroe nézett mindenkire.
És mi kellett hozzá? Az nem lett volna elég, hogy Mr. Max Factor befesti a haját platinaszőkére és megalkotja a Marilyn számára tökéletes sminket, mindehhez a legjobban Norma Jeane mérhetetlen bátorsága és akarat kellett, hogy álmát megvalósítsa és ő legyen a mi Marilyn-ünk még így 80 év után is. Hogy ő legyen az az ikon, aki ösztönöz minket az átalakulásra, hogy találjuk ki, találjuk meg a bennünk rejlő dívát és merjünk változni, merjünk az álmainkért tenni. Ez az az üzenet, amit a #GlamJan is takar.

Marilyn sokat tükröz abból, ami Max Factort és az ő nemzetközi sminkmesteri csapatát inspirálta. Milliók szívét nyerte el eddig és teszi ezt továbbra is a mai napig. Hitt a ragyogásban. Igazi szépség ikon.





 #GlamJan nevű kampány, a világ minden tájáról arra bátorítja a nőket, hogy vegyenek részt egy olyan átalakulásban, amiről sosem gondolták volna, hogy lehetséges – hasonlóan a Marilyn történetéhez. Ebben a kampányban, olyan hírességek is részt vesznek, mint Pat McGrath és a híres divatmodellek, Candice Swanepoel és Coco Rocha. A Max Factor arra kéri a nőket, hogy a hírességekkel karöltve, készítsenek saját elbűvölő átalakulásukról egy selfie-t és a #GlamJan valamint a #MaxFactorHungary hashtaggel üzenjék meg mit éreztek az átváltozás kapcsán. A #GlamJan és a Max Factro új lehetőséget ad a nőknek a változásra, csak úgy, ahogy Marilyn Monroe-nak is.



A #GlamJan kampány lényege tehát:

Töltsd fel a legjobban sikerült selfiedet/képedet a Max Factor üzenőfalára! (előtte/utána képek)
► A képet lásd el a #GlamJan és a ‪#‎MaxFactorHungary‬ hashtag-ekkel.
► Nyereményjátékunk január 31-én zárul, tehát egész januárban várják tőlük a képeket:)
Hívjátok meg a játékba barátnőtöket is és nevezzétek őt az "@" jel használatával!
FIGYELEM! A három leglátványosabb átalakulást feltöltő játékost egy 15.000 Forint értékű, személyre szabott, exkluzív ajándékcsomaggal lepi meg a márka! Szerintem érdemes nevezni, én  is megtettem már :)

Lesz a sminkről külön poszt is :)

Marilyn és a Max Factor márka együtt bátorít minket, hogy így év elején se süppedjünk vissza a hétköznapokba, kezdjük az évet egy bombasztikus változással, amit talán nem csak egy fotó erejéig tartunk meg ;)

Hajrá Beautyk, éljen a változás!
#GlamJan!

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése