2015. január 28., szerda

Play It Sexy!

Februárban sok sok újdonság várható és az első amiről hírt adok az a Playboy parfümök Pin Up limitált kollekciójának a harmadik tagjának érkezése, ami a Play It Sexy Pin Up nevet viseli. figyelem Beautyk, naggggyyyon csábos és naggyyoonnn édes :)




Playboy Play It Sexy Pin Up - Limitált kiadás

Tökéletes folytatása az eddigi Pin Up kollekció darabjainak, de a minden más korábbi Playboy parfümnek is. Az első két parfümmel közös jegy a az édes, gyümölcsös illat, amit lágy aromák egészítenek ki és teszik ellenállhatatlanná a parfümöket és minket :) A  kollekció új darabaj is a kacér pin up stílust igyekszik becsempészni a hétköznapjainkba, ezzel az új provokatív, de mámorító illattal. A harmadik parfümhöz is megalkotta a Playboy a hasonló illatú dezodort és egy tusfürdőt, mely kiegészül egy enyhe kókuszos illattal is.

Fejillat: pink grapefruit, mandarin
Szívillat: babarózsa, őszibarack, őszi osmanthus
Alapillat: praliné, vanília, pacsuli
Parfümör: Nathalie Lorson

Elsőre enyhén citrusos illat mély, édes és erős illattá növi ki magát, ami hosszú ideig tartja magát.

Playboy VIP Platinum edition

Ő is egy sorozat új darabja, ami követi a playboy férfi parfümök csomagolását, de illatában ő most nekem egy vizes könnyed illat, amit erőteljes fűszerekkel egészítettek ki. Szerintem sikerült egy olyan illatot alkotni, ami kicsit különlegesebb, mint a legtöbb férfi parfüm, kicsit más, könnyedebb, modernebb. Természetesen hozzá is tartozik hasonló illatban dezodor és tusfürdő.

Fejillat: bergamot, nyírfalevél, cédrus levél
Szívillat: vizi akkord, zöld alma, ibolya
Alapillat:szantálfa, tonkabab, praliné
Parfümör: Fabrice Pellegrin



Illatorgia fokozása :)


És, hogy fokozzuk a hatást, készítettem, egy visszafogott, de azért picit szexi, pin up - os sminket is:)
róla is lesz szó hamarosan :)


Nekem az új illat is bejön a Playboytól, örülök, hogy az előzőeket is megismerhettem. Bevallom nem gondoltam volna az elején, hogy ilyen jó (nekem) illatokat gyárt a márka:)
Csak így tovább :)


Nektek van kedvenc Playboy parfümötök?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése