2015. március 28., szombat

Makeup Revolution Pro Hygene antibakteriális ecsettisztító spray

Szerintem már minden blogon olvastatok róla, hogy ki hogyan tisztítja az ecseteit, milyen rendszerességgel, milyen eszközöket, szereket vet be a makulátlan tisztaság eléréséhez. Én eddig - töredelmesen bevallom - csak samponnal mostam az ecseteimet, és tiszták lettek, de fertőtlenítőt sose használtam. Aztán már annyi helyen olvastam, hogy elgondolkodtam, tényleg kell valami ami nem csak tisztít de fertőtlenít is, így elkezdtem keresgélni a termékek között. Hajtott a kíváncsiság, hogy tényleg jobb, tisztább, szebb ecseteim lesznek-e és persze ott motoszkált bennem, hogy valóban csökkennek e az undok pattanások :D



A keresgélés eredményeként a  Makeup Revolution Pro Hygene antibakteriális ecsettisztító sprayre esett a választásom. Az tisztítóról azt írják, hogy segít az ecsetet megtisztítani a krém és por állagú festékektől egyaránt, megtisztítja a pigmentektől. sterilizáló hatású és olyanok lesznek az ecseteink sörtéi mint új korukban.


Összetevők:Aqua, Alcohol Denat., Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Cocamidopropyl Betaine, Benzyl Alcohol, Polysorbate Chloride, Dehydroacetic Acid.

A tisztító spray kiszerelése 200 ml-s és nagyon takarékos. Januárban rendeltem és szerintem még a felét használhattam. Igen gyakran, hetente használom az ecseteimre, de valamire gyakrabban is akár, szóval mondhatom, hogy a kiszerelés gazdaságos és azt is, hogy nekem bevált a termék :) Az ecset nagyságától függően 1-4 fújást használok el, picit várok és beletörlöm az ecsetet egy papírtörlőbe, ami így tiszta lesz és steril. Vannak bizonyos termékek amik azért nehezebben jönnek ki a szőrszálak közül, de alapjáraton jól működik a tussal, az alapozóval és a por állagú szemhéjfestékekkel. A kémes állagú szemfestékekkel kicsit nehezebben bánik el, inkább darabokban hullik le az anyag, mint oldódna a tisztító oldatban. Ez kicsit negatívum, lényegében nem is fontos annyira.

Ezt a terméket használom, tehát a leggyakrabban, de két hetente vízzel és samponnal mosom az ecseteimet. Van sampon párja a M.R. ecsettisztító spraynek, nem elképzelhetetlen, hogy azt is megrendelem a spray mellé, de egyenlőre úgy érzem, hogy a fertőtlenítő spray és a samponom jó kombó. És mi újság a patikkal? Hát nem tudom biztosan, hogy minek köszönhető, hogy a rendes ecsettisztításnak, vagy az időváltozásnak, vagy bármi másnak, de tény is való, hogy kevesebb jön elő - mondjuk olyan 2/3 pattanással havonta kevesebb ragyeszem van :D


Ha még nem ruháztatok be valami ilyen termékre, bátran ajánlom ezt nektek, 2190 Ft, két hónapja használom és szerintem még ugyan ennyit simán kibír :) Jut eszembe, nagyon finom illata van, ami csak emeli az ecsetek fényét és ennek a terméknek a pontjait :)


Ann:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése