2015. március 11., szerda

Makeup Revolution Ultra Korrektor Medium paletta

Az utóbbi hónapokban, sőt közel egy évben sok cikk, beszámoló, vlog szól a kontúrozás technikájáról, a hozzá kapcsolódó eszközökről, termékekről és a világon szerintem mindenki kedvet kapott hozzá, legalábbis én nagyon :) Hosszú ideig nézegettem a videókat, termékeket, mit lenne érdemes venni, kipróbálni, így döntöttem a Makeup Revolution márka korrektor palettája mellett, melynek egyes árnyalatai a kontúrozásban is segítenek.

Ahogy írtam, nagyon nagyon nagyon hosszú ideig agyaltam mit kellene venni első nekifutásra. Nagyon drága terméket nem akartam venni, mert azokat amúgy is kétszer meggondolom megéri e nekem megvenni, és ha nem jön be a kontúrozás, nem tudom megcsinálni, ritkán alkalmaznám, azért is sajnálnék egy drágább terméket. Viszont mellettük szól a minőség, bár azt meg olcsóbb termékeknél is tudjuk, hogy sokszor jó cuccokat kapunk fele annyiért is. Szóval törtem az agyam, keresgéltem volt ilyen is olyan is a listán, és végül megadtam magam a Makeup Revolution korrektor palettának, amit kontúrozásra is használhatunk.





A csomagolás egyszerű és szép, bár a sokak által panaszolt fényes, műanyag amiből maga a paletta áll, tényleg nem a legjobb választás. Addig volt tiszta míg meg nem fogtad és addig is volt karcmentes:S sajna könnyen sérül :S de ez érdekel a legkevésbé, mert a tok maga könnyen nyitható, zárható, van benne egy klassz tükör és szeretem az egyszerű betűtípust, amit használ a márka. Így az anyag minőségének jelentősége nálam eltörpül és ami benne van az is feledteti ezt a bakit :)

Medium árnyalat, de világos bőrrel is szépen harmonizál a legtöbb árnyalata:)

A paletta 8 árnyalatból áll, négy világosabb és 4 sötétebb van. Krémes a textúrájuk, így nem csak felvinni és eldolgozni könnyű őket, de keverni is rém egyszerű, így tényleg igaz az, hogy megtaláljuk a megfelelő árnyalatot, ha mással nem, akkor keveréssel. Felvitel után púderes, finom érzetet ad. Én a világos áranyalatot főleg a karikáimra használom, de csak módjával. Jól elfedi a sötét foltokat, de nem tartósan. Kontúrozásra szerintem nagyon alkalmas a paletta. Tetszik, hogy a nyolc árnyalatból én hárommal tudok árnyékolni, három különböző fázisban. Felvinni és eldolgozni a krémet inkább ecsettel ajánlanám, mert úgy szebb átmeneteket lehet képezni, és nem lesz csíkos a hatás az árnyalatok mentén. Építeni is lehet az árnyékolást, bár azt inkább már bronzosítóval vagy valamilyen barnás, kontúrozó árnyalattal teszem.

Összességében a termék ár/érték arányban korrekt, krémes állagú, könnyű vele dolgozni. Érdemes kipróbálni, de krémessége ellenére szerintem a szárazabb bőrűek vigyázzanak vele, mert a száraz területeket ő is hajlamos kiemelni, mint sok más termék. 

Két sminkemnél már láthattok is élesben a terméket -  Underline, Play it sexy look .
Megrendelni pedig a pinkpanada.hu oldalon tudjátok.


Ti szoktatok a hétköznapokon kontúrozni? Esetleg pont ezzel a termékkel?
 Mi a kedvencetek?

Szép hetet Beautyk :)

Ann:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése