2015. március 14., szombat

Skin Perfection

A februári bloggerday után, még van mit megmutatnom Nektek :) Most jött el az ideje, hogy írjak a Skin Perfection családról, ami már egy ideje kint van az üzletek polcain és biztos, hogy fel is fedeztétek magatoknak, mert a csomagolás, a szín, az csak úgy csalogatja az embert.



A L'Oréal új generációs, bőrtökéletesítő termékcsaládját a 18-35 év közötti nőknek alkotta. A Skin Perfection termékek hidratálnak, csökkentik az apró bőrhibákat, egyenetlenségeket, mindezt négy kiváló termékkel. A termékcsalád tagja egy szérum, egy szemkörnyékápoló, egy hidratáló és egy BB krém. Ez utóbbi kettőt kaptam tesztelésre.

 Skin Perfection hidratáló bőrjavító arcápoló

Kezdem a csomagolással, ami nekem nagyon bejön. Nem igazán színe a rózsaszín és erősebb változata a magenta, de ennek a bőrápoló családnak nagyon jól áll. Nőiessé teszi a csomagolást a szín és finomítja, kifinomulttá varázsolja mindezt a színátmenet, ami minden termék csomagolásán megjelenik. És hát a sok fehér csomagolás között kitűnnek ezek a szépségek a polcokon :) 

A hidratáló, egy könnyű textúrájú, krémes, finom illatú krém ami azt ígéri, hogy a pórusokat finomabbá varázsolja, javítja a bőr minőségét és puha egészséges bőr érzetünk lesz. a krém a PERLINE-P nevű vegyületet tartalmazza, ami segít a bőrfelszín három pillérének, a pórusoknak, a textúrának és a tónusának optimalizálásában. Maga a formula olajmentes és nem  komedogén (olyan összetevők gyűjtőneve, melyek apró patikat okoznak az arra hajlamos bőröm, pl nálam :D ), így nem járul hozzá új pattanások kialakulásához. 
Kb 2-3 hete használom és jelentem pattanásokat tényleg nem okozott :) Nálam azért kijönnek időnként új, számomra még ismeretlen krémektől és alapozóktól. Hamar beszívódik krém és nem kell sokat használni belőle. Miután beszívódik a könnyű textúrájú hidratáló az arcbőrömet valóban puhábbnak, lágyabbnak érzetem,viszont hosszabb távú hatását még nem észleltem.



Skin Perfection 5IN1 BB krém


hát őt nagyon megszerettem :) Épp most fogyott ki a kedvenc bb krémem (BRTC bb krém) és már keresgéltem, hogy honnan is rendeljem meg újra, de már nem keresem, mert ez a bb krém tökéletes utódja lett a koreai bb krémemnek. Tulajdonképpen ő az első olyan drogériás bb krém ami állagra tökéletes, hasonlít a koreai bb-kre, krémes, de nem zsíros, illata lágy és SPF 25 fényvédőt tartalmaz. Fedése közepes - de egy bb krémtől én nem is várom többet, az már az alapozók dolga -, szép és természetes hatást ad, a száraz részekkel is kifejezetten jó barátságban van, nem emeli ki őket. Nem kell alá plusz krémet használni, de ha tettem - mondjuk a SP hidratálót - sem lett nehéz, zsíros érzete a bőrömnek. Reggel a feltettem, elég volt délben picit frissíteni rajta :)

Itt egy kis tipp a használatáról egyenesen a L'Oréal csapatától:


Összességében ez a két termék megalapozta a plusz pontokat az egész Skin Perfection családra nézve. A bb krémet nagyon tudom ajánlani, annak bb krém mániás, szerintem nem fog csalódni :)

A termékekről többet itt tudhattok meg.
A krémet bevetésen pedig a Miss Maga Punky sminknél örökítettük meg először.



Esetleg próbáltátok már ezeket a termékeket?
Nektek mi a véleményetek?

Szép hetet Beautyk:)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése