2015. május 17., vasárnap

L'Oréal újdonságok

Nemrég beszámoltam Nektek a L'Oréal blogger dayről, ahol számos újdonsággal találkoztunk, amik a nyár meghatározó darabjai lehetnek. Van szuper matt alapozó, hatalmas szempillákat varázsoló szempillaspirál és csodás napsütötte fürtöket kölcsönző hajbalzsam/pakolás/krém/csoda :)






L'Oréal Infallible 24H Matte Foundation 


Első ami eszembe jutott róla, bevallom őszintén az az hogy hát ez hamar el fog fogyni ha jó a termék. De nem így lett és nem azért mert rossz:) hanem azért mert kevés is elég belőle a szép, egységes fedéshez. Az alapozó folyékony, enyhén krémes állagú. Használat előtt mindenképp fel kell rázni, erre figyelmeztetnek a csomagoláson is!
Fedése egy erős közepes, ami építhető. Gyorsan oxidálódik és szuper matt hatása lesz, de nem adja az erős, nagyon ki vagyunk sminkelve hatást :), inkább egy könnyed, egészséges bőrfelületet látunk és tapasztalunk is, mert nem nehéz viselet. Ami jó pont nálam, hogy nem érzem, hogy púdert feltétlen kellene használnom miután alapoztam:) Tudom, már írtam és megbeszéltük, hogy kell a púder a fixáláshoz, de nem igazán szeretem őket - leszámítva a Rimmel dual wear púdert - és úgy érzem ez az alapozó nem is igényli. Tartós anélkül is :)
És még egy szuper hír, extra világos árnyalat is van belőle, ami tudom, hogy ritka és sokan örültök neki:)




L'Oréal Paris False Lash Superstar



Újabb két fázisú spirállal lep meg minket a márka így tavasszal, ami egyszerre dúsítja és hosszítja a pilláinkat. Az első réteg egy fehér alapozó réteg, a második pedig a szín. Nekem nem volt vele könnyű dolgozni, de szépen lassan rájöttem, hogy számomra mi a megfelelő. Első körben felviszem az alapozó réteget és hogy elkerüljem a túl sok festéket, a fekete kefét először zsepivel elhúzom (mint olyan sokszor más termékeknél is) és csak ezután viszem fel az alapra. Az alap dúsít és szerintem kicsit íveli is a pillákat, a szín pedig a hosszukat hozza meg. Tökéletesen kiegészítik így egymást. Nekem csak egy valami tűnt fel, ami nyilván a több rétegnek köszönhető, hogy nehezebben szárad, mint az egyszerűbb, egyfázisú spirálok, így vigyázni kell, hogy ne kenjük össze magunkat, mert könnyen viszont látjuk a  bőrünkön a szempillák végeinek kicsi lenyomatát :) Ezt leszámítva egy kifejezetten kellemes viseletű termékről van szó, ami nem nehezíti el a pillákat, és a nap végén remekül tart, nem morzsolódik, még ha szétdörzsöljük a szemünket akkor sem :D
Egyébként kipróbáltam az alap nélkül is és úgy is meg vagyok vele elégedve.
Az ára húzós, de aki nem fél befektetni egy jó termékbe, annak szerintem megéri: 4599 Ft



L'Oréal Casting Sunkiss Jelly 



Nah ő az a termék, amire nagyon kíváncsi voltam és mikor megtudtam, hogy mi a hatása, kicsit elgondolkodtam, hogy jó ez? kell ez? biztos? Aztán bátor voltam és kipróbáltam :D És mindegyikre az a válaszom, hogy igen :D A használata roppant egyszerű. Száraz hajra kell felvinni, arra a területre amelyet világosítani szeretnél, majd megszárítod hajszárítóval, mert a hő hatására indulnak be a kémiai folyamatok. Ne indulás előtt 5 perccel kezdjetek neki, mert kissé nehezen szárad, de után frissen mosott, száraz haj érzetünk lesz, ami abszolút száraz, nem ragad, nem krémes :)
3 haj árnyalatra fejlesztették ki a terméket - világosszőke, sötétszőke és világos barna, de nem kell csüggednie annak sem akinek ilyen sötét, már-már fekete haja van mint nekem, mert a világos barnáknak ajánlott krém, nálam is hatott és gyönyörű bronzos/rezes árnyalat lett a hajamnak. A hatás napfényben látszik a legszebben, szikrázó, világos tincsek és az illata is finom :)
Amire oda kell figyelni, hogy festett hajon nem használható ez a termék.
Az ára szerintem nem vészes 1799Ft. Nekem mindenképp alap darab így tavasszal/nyár elején, nagyon szeretem :)

Nem az egész hajamat világosítom vele, csak a végeket, és intenzíven csak elől használom így kellett egy kis ügyeskedés, hogy a különbség látszódjon a sötét és a kivilágosított tincsek között :)


A három termékből a Sunkiss Jelly a favorit, de az alapozó is jó barátom lesz :) A szempillaspirál is azt nyújtja amit ígér, de nekem ő egy picit sok :)


Próbáltátok már valamelyik terméket?


Ha érdekel, hogy Cannes-ban melyik L'Oréal szépségnagykövet használja ezeket és még sok más L'Oréal terméket érdemes elnézni a blog Facebook oldalára, ahol szinte naponta hozok Nektek friss képeket a filmfesztiváltól és a L'Oréal szépségnagyköveteiről :)

Ann:)

2 megjegyzés:

  1. Wow, tök jól kivilágosította a hajad a Sunkiss Jelly! hányszor használtad?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan 6szor 7szer, de nem rendszeresen kétnaponta, ahogy írja a tubus :) Nagyon megszerettem, annak ellenére hogy az elején ki se akartam próbálni olyan nagyon :D Napfényben meg bronzos/rezes lett a hajam színe :)

      Törlés