2015. július 14., kedd

Nyári menyasszonyi smink

Nemrég volt szerencsém életem első, hivatalos menyasszonyi sminkjét elkészíteni, méghozzá egy hozzám közel álló személy részére, így még nagyobb lelkesedéssel vetettem bele magam a menyasszonyi sminkek világába. Sokat kutattam és agyaltam, gondosan válogattam ki a használt termékeket és, most hogy már vannak képek is a nagy napról, Veletek is megosztanám, hogy miből állt életem első igazi menyasszonyi sminkje :)


Az alapok...
Az alapozón és a smink alapon nem gondolkodtam túl sokat. Tudtam, hogy a Rimmel Lasting Finish primerje tökéletes lesz és a Max Factor Skin Luminizer alapozója is kellő fedéssel és tartással bír erre a napra. Túl erős fedés nem kellett, mert szép volt a menyasszony bőre, de azért azt sem akartam, hogy pár óra múlva nem maradjon fenn semmi, így azt a két terméket első pillanattól kezdve  számon tartottam. Róluk ITT olvashattok egy -egy röpke véleményt.
Amik viszont újdonságok voltak és csak nem rég kezdtünk el barátkozni azok a NYX HD Photogenic korrektorok. Tesztelésre kaptam az Alveola Kft-től a legsötétebb CW08 nutmeg árnyalatot, amit a menyasszonyi sminkhez még kiegészítettem a sárgás CW10 Yellow árnyalattal. Mindkét termék brutál jó:) A sárgát a szem alatti karikákra használom, saját magam részére pláne és nagyon jól funkcionál. Szépen és erősen fed, de mégsem ül bele a ráncocskákba, és egész nap tart, nem üt át idővel a karikákon, nem lesz szemcsés a szemem alatt. Mióta megvettem minden nap használom. A másik, sötétebb árnyalatot kontúrozáshoz használtam, egy csöpp elég belőle, mert nagyon intenzív a színe. Szépen el lehet dolgozni, de gyorsan is kell vele sminkelni, mert hamar oxidálódik és ott marad, nem moccan :) Ő is tartós, de őt érdemesebb visszafogottan használni :)


Hogy az arcnál maradjak még nézzük mivel fixáltam az alapot. A fixáló púder egyértelműen a Rimmel Lasting Finish kompakt púder alapozója volt. Mióta a kezembe került minden nap használom, nemsoká újra is vehetem:) Gyönyörűen egységesíti a bőrt, nem szárít és szépen, tartósan fed. Róla ITT egy bővebb beszámoló :) Az arc színeit szintén két szuper, és számomra új termék adta. Az egyik a Rimmel Natural Bronzer 021 sun light árnyalatban. Szuper pigmentált, szépen lehet vele árnyékolni. Tervezek egy sminkes posztot arról, hogy hogyan varázsolhatunk nap csókolta arcot magunkat és ő pl főszerepet fog kapni :) A másik új kedvenc a Catrice Defining Blush pirosítója 030 Love&Peac árnyalata. Pigmentált, közepesen tartós, viszont cserébe egyenletesen kopik, így szépen lehet frissíteni idővel.


A NAGY NYÁRI FAVORITOM a NYx Liquid Illuminátora LI01 sunbeam, ami egy multifunkciós termék. Lehet sminkalapnak, vagy highlighternek is használni. Ha alapnak használjuk akkor is szép, csillogó végeredményt kapunk, ezért érdemes vele csínyán bánni. Minden nap használom és egy bronzosítóval kiegészítve csodás nyári sminket lehet vele készíteni :) Ő is helyet fog kapni a nyári sminkes posztba, de több hozzávalót már nem lövök le :D a lényeg, hogy ez a termék számomra főnyeremény :D

A tekintet...
Valahogy egyértelmű volt számomra, hogy valami bronzos sminket fogok készíteni Jucinak, valószínűleg azért, mert egyszer már csináltam egyet és hihetetlenül szépen kiemelte a kék szemét. Az alap a szokásos essence I <3 Stage szemhéjpúderalap volt, ami nekem nagyon bevált, egyszer váltottam kíváncsiságból, de nem éreztem azt, hogy többet tudna, így maradtam az essence termékénél. A fő színt a Catrice tavaly nyári kollekciójának a Le Grand Bleu eyeshadow pen  C04 Mermaid It, bronzos árnyalat adta, ami egy meleg, napsütéses árnyalat. Csodás fénye van, lágy krémes állaga ellenére tartós. Ezt a színt a Maybelline The Nudes paletta színeivel kombináltam, vagyis a matt és a fényes árnyalatokat, illetve az alaptól lényegesen világosabb és valamivel sötétebb árnyalatokat használtam. Keretet a tusvonal adott egyrészről, ami már több mint egy éve kedvenc Bourjois Liner Pinceau tus volt, illetve a szintén Bourjois Contour Clubb ingWaterproof Ultrablack szemceruza. Alulra a vízvonalra az essence gél ceruzájával húztam egy vonalat, amitől kinyílt a tekintet.



A szempillák festéséhez egy klasszikus fejű spirált választottam, mert az egész smink visszafogott volt, így nem akartam a szempillákat sem előtérbe hozni a kelleténél jobban. így esett a választásom a NYX Curvaceous Lush Lashes szempillaspirálra. Nagyon szépen festi a pillákat, finoman megemeli őket. Nincs róla infóm (csomagoláson nem láttam feltüntetve), de gyanús, hogy vízálló, mert egész nap tart, bírj a vizet, nem morzsolódik. Tartós szuper termék. Tuti biztos ilyen alkalomra :)


A szemsmink befejezéseként (bár lehet inkább először ezt csináltam meg :D ) a Catrice Eye Brow Stylist ceruzáját használtam,040 Don't let me brow'n árnyalatban, ami igaz, hogy a legsötétebb, de nem az az igazi dark-os. Szerintem ez még az a szín, ami kicsit multifunkcionális, sok árnyalathoz passzol.


Éééssss az ajkak, a másik nagyon nagy kedvenccel...
Tesztelésre kaptam a két első NYX matt ajakkrémeket Stockholm és Ibiza árnyalatokban. imádom :D az Ibizát különösen :D szuper tartósak, krémesek, nem szárítják az ajakat (a matt hatás miatt ettől féltem azért). Frissíteni azért kell, de egy egy puszit, pár kávét és egy kis sütit simán bír. A menyasszonynak kék szeme van, így gondoltam, hogy ombre ajkakat készítek neki az Ibiza és a Tokyo árnyalatokkal, de végül a Stockholm nude árnyalat győzött, így tényleg természetes hatása lett a sminknek, amit végül NYX sminkfixálóval rögzítettem.






Összességében izgalmas volt a készülődés, maga a sminkelés és az egész nap. Jó volt a buli is és csak a pírt kellett kicsit frissíteni, de minden maradt a helyén (juhúúúú ) :)


A menyasszonyról képeket ITT találtok :)
(ott összpontosítok két képen, és a NYX Ibiza matt ajakrémet viselem :D )
A fenti szövegben pedig a termékekről korábbi posztokat, véleményeket.

Remélem még lesz hasonló munkákban részem :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése