2015. december 14., hétfő

Volume Million Lashes Feline

Körülbelül egy hónapja számoltam be L'Oréal és Maybelline újdonságokról és arról, hogy ezek a termékek milyen jól mutatnak akár karácsonyi ajándékként is. Az elmúlt két hétben volt szerencsém tesztelni a L'Oréal Volume Million Lashes Feline szempillaspirált :)



Amit tudni lehet az új spirálról, hogy a legendás Million Lashes kefe ívelt változatával van dolgunk. Nem csak abban kiemelkedő a spirál, hogy minden pillánkat elérjük vele, de ívelt fejével, könnyen cicaszemeket tudunk varázsolni, valamint plusz pont jár a tápláló összetevőkért:) Ráerősíthetünk a tusra, hogy a pilláink is kövessék a cicás vonalakat, mindezt mélyfekete, erősen pigmentált színnel koronázza a márka.


A csomagolás nagyon ünnepire sikerült, zöld és arany, igazi karácsonyi hangulata van. A külső nálam nyert, igazi kifinomult, luxust sugárzó a termék. Az új kefe is hibátlan számomra, többször írtam már, hogy az én kedvenceim ezek a szilikon/műanyag fejes szempillaspirálok, mert sokkal szebb vonalakat eredményeznek, sokkal hatékonyabbnak érzem őket a szempillák befestésében.
A termék szép, hosszú szempillákat ad, amik szép ívben terülnek el, klasszikus, de még is modern megjelenést ad nekik. Picit dúsít, de nálam inkább hosszabb, elválasztott pillákat eredményezett.  A színe valóban igazi mélyfekete, pigmentált szín. Lemosni nagy meló, próbáltam sima és vízálló sminklemosóval is, egyiknek se volt egyszerű dolga :D Ami azért valljuk be, nem rossz tulajdonság, ha hosszú nap elé nézünk :D


És a végeredmény, mindenféle extra kiemelés nélkül, csak a spirál :)
nem látszik, de már javulófélben van az arcom :)

Szerintem az a szempillaspirál nagyon jól sikerült, nekem ez jobban bejön mint a tavaszi, két lépéses L'Oréal Paris False Lash Superstar
Jó termék, gyönyörű a megjelenése is, karácsonyi ajándéknak sem utolsó darab :)

Ti próbáltátok már?
Szeretitek a L'Oréal szempillaspirálokat?

Ann :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése