2016. október 4., kedd

Catrice Highlighter Sick

Újabb highlighter gyöngyszem a fiókomban ;) Véletlenül akadtam erre a limitált Catrice highlighter darabra a Müllerben nemrég és olyan jó, hogy beszereztem :)


Bármilyen termék, ami megjelenik stick formájában az nálam már jól indul. Szeretem bennük, hogy ettől a stick formától máris praktikusabbak. Egyrészről, mert kisebb helyen leférnek, mint egy paletta, másrészről már a felvitele is eleve meg van oldva. Azonnal kenhető :D szeretem a kontúr stiftet, sajna alapozóban még nem próbáltam, de tudom, hogy abban is van és az is tetszik, szeretem ha a szemfestékeket stiftbe rejtik, jöhet minden :D


Nah de térjek vissza ide. A Catrice limitált kiadású highlightere egy lágy, krémes, fehér stift, apró csillámokkal. A lágyság miatt könnyen kezelhető és kenhető akár ujjal, akár ecsettel, szivaccsal. És pont emiatt a tulajdonsága miatt és mert erősen pigmentál, nem csak csillog, de világosítja is a bőrt, így pici is elég belőle és nagyon oda kell figyelni, hogy csak a megfelelő mennyiséget vigyük fel a bőrünkre. Könnyű eldolgozni és a végeredmény egy még a természetesség határán mozgó csillogó bőr, de tényleg kiemelkedően csillogó.  Pigmentáltsága és csillogása miatt óvatosan kell vele bánni, mert könnyen el lehet vele szállni. Nagyon megszerettem ezt a stiftet, ha még látom (mindig akad egy utolsó darab), tuti veszek, hogy ne fogyjak ki belőle idő előtt :D

Így néz ki ha átlagos erővel húzok vele egy vonalt.
A bőrhöz alig érve, finoman vigyétek fel az arcotokra a szép hatás kedvéért :)


Hamarosan lesz videó, de mindenről, amint lesz egy szabad napon. ;)
Addig is jönnek a posztok és jönnek, Instán pedig kövessétek, hogyan tanulok sminkelni ;)

Szép hetet Beautyk,
remélem hamarosan kisüt a nap :)

Ann :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése