2016. december 13., kedd

NYX Full Throttle Lipstick

Ennek a posztnak a címére több elképzelésem is volt, a rúzs neve (ami végül lett a cím), vagy bársonyos, matt ajkak, vagy a tökéletes vörös rúzs és ezeknek a variációi, mert ebben az egy posztban ez minden benne van. A NYX üzlet megnyitóján én is szétnéztem a boltban (már amennyire lehetett :D ) és én sem tudtam hazajönni szerzemény nélkül. Több termékre is kíváncsi voltam, de végül még is csak rúzst vettem és nem bántam meg :)


A NYX üzlet a smink imádók Mekkája :) Tele volt/van az üzlet számtalan termékkel és színnel, amin meg se lepődünk, ha követjük a márka, sokszínű és kreatív tartalmait az interneten. Bevallom, kicsit levesztem a nézelődésben, de csak nem jöhettem el egy jó kis rúzs nélkül :D Sokáig vacillálta, hogy mit vegyek meg, de végül a Full Throttle rúzs mellett döntöttem és azt hiszem , ennél jobb vásárt nem is csinálhattam volna :)


A rúzs csomagolása és belseje is elég vagány lett. Fekete műanyag tégely, aminek a kupakja alján apró szegecsek vannak, a tetején pedig a benne rejtőző árnyalathoz közelálló színt láthatunk. A kupak jól zárt. A rúzs formája is egyedi. A klasszikus kúp forma meg lett faragva és geometrikus formák szegélyezik, ami  nekem nagyon tetszik. Egyedi, kicsit rockker hangulata van :)

Up The Bass árnyalat

A rúzs magasan pigmentált és matt finisht ad. Az formulája hihetetlenül krémes, lágy, csak úgy siklik a számon. Először fényes,de pár pillanat és már matt és nem moccan. Nagyon tartós, ha fixálod még az evés se árt neki nagyon (bár itt nem hamburgerre gondolok, az mindennek árt :D ) . Nem szárítja az ajkakat és nagyon könnyű, szinte észrevehetetlen, mikor rajtam van. Első számú kedvencé lépett elő, de főleg a végeredmény miatt. Egységes, bársonyosan matt felületű lesz az ajkam és tényleg észrevehetetlen :)

Szuper kiegészítője a NYX Wonder Pancil, ami egy multifunkci termék. Ha a rúzsozás végén picit a szád csücskénél, fent középen a kis bevágásnál eldolgozod ezt a ceruzát, még szebb és egyenletesebb lesz a munkád, kontrasztosabb hatása lesz. De ezt a ceruzát szemöldöknél is használhatod, pont a szebb összhatás kedvéért, vagy a szemed vízvonalában, hogy élénkebb legyen a tekinteted.

Ez a két termék remek páros és ha van egy rúzs imádó barátnőtök/tesótok/anyukátok ez teljesen jó karácsonyi ajándék lehet neki ;)

Készítettem egy kis videót is, mait már Instán láthattok is ;)
Nektek van már kedvenc NYX terméketek? Meséljetek :)

Ann :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése