2017. február 12., vasárnap

PomPom arcápolás

Nyár óta szemezgetem a magyar PomPom márkával, de nem csak ezzel a márkával, hanem magával a natúr kozmetikumokkal is. 2017-ben ki akarok elég sokat próbálni :) Az egyik oka, hogy őket próbálom ki elsőnek, az egyértelműen, hogy megnyertek ezzel a cuki névvel, a termékek nevével és ahogyan írnak róluk. Olvasva a honlapot érződik, hogy az alkotó/alkotók nagyon szereti, amit megteremtet és ugyan azt érzem nála, mint mikor én csinálok valamit és ahhoz nagyon ragaszkodom mindamellett, hogy büszke vagyok rá :) Nah ezért az érzésért választottam a PomPomot elsőnek :)




Két terméket próbáltam ki most egy szérumot és egy virágvizes zselét. Ők egy jó páros az arcápolási rutinban, lehet őket együtt, vagy külön külön használni,  de mással is párosíthatóak. 

Bűbáj Bőrtápláló Szérum

Valamilyen szérumot már rég kiakartam próbálni és a POMPOMnál mindegyik igen megnyerő volt. A Bűbáj szérum egy olajos arcszérum, ami megakadályozza bőrünkből a víz kipárolgását. Nagy nehezen már normális a bőröm, de tudom, hogy kis lazulás és előjönnek könnyen a problémák, így a jó, "vizes" bőr megtartása végett esett rá a választásom. 

A szérum kis műanyag pipettás üvegben található, aminél azért oda kell figyelni, hogy jól zárjuk be, mert az olaj pici résen is kiválóan ki tud folyni :D Nah de az olajra visszatérve. Fantasztikus mandarin illata van, nagyon könnyű, nem is vizes, nem is olajos az állaga, kicsit megfoghatatlan, de pille könnyű. Az arcomra 2 csepp bőven elég ahhoz, hogy az egészet bekenjem, még a nyakamra is jut belőle. Könnyen és gyorsan beszívódik (kókuszolajnak köszönhetően), nem hagy zsíros érzést maga után. Én este használom jelenleg (heti 2-3 alkalommal) a virágvizes zselével és reggelre puha, sima pofim lesz :)

A száraz kezemnek is jól esik, ha éjszakára bekenem (ekcémás, kirepedezős a bőröm, így minden könnyű, gyorsan felszívódó dolog jót tesz neki). Az illata az tényleg nagyon finom, vele is úgy vagyok amint Nuxe olajjal, hogy már csak az illata miatt is használom és elaludni is sokkal jobb, ilyen finom illat közepedet :)

Mélytápláló hatóanyagai:
Omega 6 zsírsavakat a szőlőmagolaj, mely az egyik legjobb bőrregeneráló hatóanyag
Feszesítő, tápláló, gyulladáscsökkentő argánolaj
Palmitoleinsavban gazdag makadámia olaj, ami hatékonyan hozzájárul a bőr korai elöregedésének megelőzéséhez
Hidratáló, bőrpuhító mandulaolaj
Gyulladáscsökkentő tiszta mandarin illóolaj

Neroli Virágvizes Mélyhidratáló Zselé

Tökéletes párja a szérumnak. Mandarin illatú, könnyű, hűsítő zselé, picit krémes állaggal és szintén hipergyors felszívódással. Őt használtam éjszaka, szérummal együtt. A kettő kombója intenzív hidratáló elegyet alkot, mint ahogy fent is írtam. Eredmény pihe puha bőr :) Használtam önmagában is. Akkor azt vettem észre, mintha egy vékony kis réteg képződött volna a bőrömön, viszont az is elillant, mire a sminkemmel végeztem. Ha még nem találtatok megfelelő primert, érdemes tenni ezzel a termékkel egy próbát, mert úgy érzem, primerként is tökéletesen funkciónál. Jól működik együtt a korrektorral, alapozóval. Külön tetszik ennél a terméknél, hogy vákuumos csomagolás kapott, így egyrészt nem jut be baktérium, másrészt az utolsó cseppet is ki tudjuk sajtolni az üvegből :)

Mélyhidratáló összetevői:
Neroli virágvíz, ami  regeneráló, hidratáló hatású és különösen száraz bőrűek megmentője lehet
Bőrnyugtató, regeneráló aloé gél, aminek sebgyógyító hatása közismert
Glicerin, ami feltölti vízzel a bőrt és növeli annak vízmegkötő hatását is
Tettek bele ápoló narancsszínű agyagot és olíva olajból készült gélesítőt. Ami egy egészen különleges sűrítőanyag, abban is segít, hogy a hatóanyagok a bőr mélyére jussanak.

Mindkét terméket és ez alapján a többi PomPom kozmetikumot is csak ajánlani tudom. Mert elérhető áron kapsz természetes alapanyagból készült, minden bőrirritáló és mesterséges anyagtól mentes terméket. Érdemes kipróbálni, ha szereted a natúr kozmetikumokat, vagy ha még sose próbáltad őket. Ha szereted a finom illatokat, ha szeretnél olyan terméket, amit a megálmodója is nagyon szeret :)

Ismeritek ezt a márkát?
Mi a véleményetek a natúr kozmetikumokról?

Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése