2017. február 1., szerda

Oriflame HairX CC cream

Még karácsonyra kaptam anyukámtól az Orfilame hajápoló termékét, ami így utólag belegondolva nem jött rosszul, mert januárban nem volt túl jó állapotban a hajam, mondhatni makacsul kócolódott és úgy éreztem inkább egy bokor van a fejem :D


Oriflame termékekkel hadilábon állok meg mondom őszintén. Egyszerűen nem kerül az utamba, se egy reklám, se egy blog bejegyzés, igaz tudok olyanról a környezetemben aki foglalkozik vele, de mégse jut magamtól eszembe, hogy ugyan nézzem már meg azt a katalógust.  Bár anyukám egyre több terméket rendel tőlük és ezért számíthattok még egy bejegyzésre, más termék kapcsán, de valahogy ez a márka eddig nem hívta fel magára a figyelmem, pedig a HairX CC Cream, amit kaptam, nem is egy felejtős termék :)

Nah szóval, a HairX CC Cream 10 az 1-ben, öblítést nem igénylő pumpás krém Omega-komplexszel és 6-Gingerol ( jótékony hatású összetevője a gyömbérnek) összetevővel. Hidratálja, védi, erősíti a hajat és ápolja a fejbőrt. A csomagolása pumpás, kézre esik, de nem igazán szórja szét a benne rejlő krémet, de ez engem igazából nem zavar. A CC krém, egy  sűrű, kissé áttetsző, fehér krém, aminek olyan igazi finom fodrászos illata van :) és ezt az illatot viszonylag sokáig őrzi a hajam. Én általában száraz hajra teszem fel, bár lehet vizes hajon is alkalmazni. A krém hamar beszívódik, selymessé és könnyen fésülhetővé teszi hajam, tehát egy hónap alatt megszelídült a bokor :D Nem tudom, hogy durván száraz hajra mennyire hatékony, de az én kissé száraz és rendetlen hajamra nagyon jó volt. El fogom használni :)

Korábban már írtam hasonló termékről ITT, az Elseve total repair sica-krémről, az egy sokkal intenzívebb, erősebb ápolást nyújtó termék, de az Orfilame terméke is megállja a helyét ha hajápolásról van szó :)

Ti ismeritek ezt a terméket?

Köszi Anyu :*
Ann :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése