2017. július 31., hétfő

Maybelline Baby Lips Color Balm Crayon

Bevallom őszintén Nektek én nem vagyok egy nagy ajakbalzsam felhasználó. Egy időben sokat használtam, de inkább ártott nekem, mint használt, ugyanis ha kimaradt egy nap akkor száradni kezdett a szám és így inkább ezektől a termékektől elköszöntem, mert nem normális, hogy egy termék hiányát ennyi megérzi a szervezet. Viszont nagyon szeretem az ápoló hatású rúzsokat, szájfényeket és örömmel láttam, hogy a Maybelline a híres Baby Lips balzsamjait most színekkel turbózta fel és már már egy tápláló rúzsra hasonlítanak😊👄Így már nekem is van kedvem kísérletezni újra az ajakápolókkal.

A Maybelline Baby Lips Color Balm Crayon továbbra is egy ajakápoló tápláló gyümölcsolajokkal és shea vajjal, mely 12 órás hidratálást ígér. Ami viszont megkülönbözteti az eddig Baby Lips ajakápolóktól, az a kiszerelés és a 8 árnyalatból álló intenzív színskála, vizes, fényes finish-sel. 💋


Kettő árnyalatot kaptam tesztelésre egy 030 - Creamy Caramel barackos, nude és egy 020-Pink Crush hideg, rózsaszínt. Az előbbinek karamellára emlékeztető, de szerintem enyhén kókusz illat van,. míg az utóbbinak édes, gyümölcsös😊Mindkettőre jellemző a könnyed, krémesség, csak úgy siklik az ajkakon. A színek tartóssága nem túl nagy, viszont a hidratálást azt annál tovább érezhetjük. Szuperül fel lehet vinni csak úgy, vagy ecsettel, de akár az ujjainkkal is. Mivel ajakápolóról beszélünk, csak lazán bánjatok vele 😉

Teljesen jó viselet nyáron, ha a színektől nem szeretnénk megválni, de a rúzsokat 40 fokban nem érezzük magunkat komfortosnak, illetve télen is jó szolgálatot tehetnek majd😊 

A Maybelline augusztusi szenzációjáról is lesz hamarosan egy kis poszt😍




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése