2017. július 27., csütörtök

trend IT UP - Velvet Sence ajakrúzs ceruza

Idei újdonság a DM üzletekben a Trend It up termékcsalád, ami a DM saját dekorkozmetikai márkája. Így persze nem maradhat el hogy kipróbáljam. Már jó ideje íródik ez a teszt, ma be is fejezem🙈 


Első körben vettem, egy gyönyörű szép, padlizsán lila körömlakkot és a Velvet Sence rúzsceruzát. Ez utóbbi termékről tudok csak beszámolni, mert az előző anyukámnál landolt😀de azt tudom mondani, hogy mesés színe volt/van 😂

No de visszatérve a rúzsra. Sokáig gondolkodtam, hogy mi legyen az első termék, amit kipróbálok és azért gondoltam a rúzsra, mert ez a termék az amiben a legtöbb tapasztalatomat már megszereztem. Lehettem volna azért kreatívabb és nem egy 600. vöröset veszek, de nah, szeretem ez van 😁😁.

A Velvet Sence ajakrúzs ceruza intenzív színeket és hidratáló hatást ígér, amit a Hyaluronic FSTM hatóanyagnak köszönhetünk. Ez a két tulajdonságot ki is lehet pipálni, mert erősen pigmentált és élénk színű színpalettát mutatnak ezek a rúzsok és matt hatása ellenére valóban nem szárít. Ami viszont zavar, az a tartóssága, bár nem ez a pontos megfogalmazás. Tehát a rúzs pigmentált és krémes, szépen lehet vele dolgozni, szépen fed és ha mindent szépen megcsinálok vele, amit egy tartós rúzsozásnál szoktam, akkor minimálisan kopik ugyan, de nem hagy erős foltot sehol. Viszont nem marad a helyén😞 Folyton az az érzésem van és sajnos jogosan, hogy elkenődik. Kicsit nem figyelek oda, már el is kenődött a rúzs, függetlenül attól, hogy most vagy fél órája tettem fel. Emiatt az egy, de számomra annál fontosabb szempont miatt nem is viselem. Volt vele pár próbálkozásom, de nem érzem biztonságosnak a viselését és nyilván nem szeretek Jokernek kinézni 😕

Összességében szuper termék lenne, de sajnos nem marad egy helyben, bár hozzáteszem, tartósságot nem is ígér, így akinek kedve van, azért próbálja ki. Krémmánián sokan szeretik.

Minden esetre ez az egy termék nem veszi el a kedvem a márkától és még biztos lesz amit kipróbálok tőlük😉


Ti próbáltátok már valamelyik Trend It Up terméket?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése