2017. szeptember 14., csütörtök

EVANA Natural Eyeshadow Palette

Korábban már írtam Nektek, az EVANA márkáról, ami egy magyar smink iskola saját márkája. Rendeltem tőlük már ecsetet és még korábban alapozót és palettát, de mos jött el az ideje, hogy írjak Nektek az egyik palettájukról, ami a Natural Eyeshadow Palette nevet viseli.


A paletta csomagolás egy egyszerű, de jól záródó matt, műanyag doboz, ami még könnyű is. Teljesen praktikus. Egyszerű, letisztult a megjelenése, ami nekem tetszik.
15 színből áll össze a Natural paletta, köztük van matt és bársony fényű  árnyalatok. A paletta fele valóban olyan színeket tartalmaz, ami az én értelmezésében a natúr sminkhez igazodik, de van hat szín, ami nekem kicsit kilóg ebből a skálából, viszont teljesen jól kombinálhatóak a színek egymással. Oké, hogy nekem a név nem fedi a beltartalmat, de pozitívan fogom fel, többet tartogat a paletta egy "egyszerű" nude palettánál.





A színek nagyon szépen kombinálhatóak, de önállóan is megállják a helyüket egy-egy sminknél. mindegyik árnyalat erősen pigmentált és szerencsére nem porolósak, így nem kell attól félni, hogy amit fent alkotsz, az lent is visszaköszön az arcodon 👍😉 A színek tehát szuperek és gyönyörűek. Ezzel a palettával egyszerű nappali sminket, de akár színes, erősebb vagy alkalmi sminket is készíthetünk. Határ a csillagos ég😊


Jó szívvel tudom Nektek ajánlani ezt a palettát, főleg, ha még nincs mindenre "megoldásotok" vagy nem szeretnétek felhalmozni sok terméket, mert ez a paletta eléggé sokoldalú.

A márka ecsetit ITT tekinthetitek meg.



1 megjegyzés:

  1. Hát nekem kicsit csalódás volt ez a paletta. Egyrészt baromi büdös, másrészt pedig eléggé porol a kis pan-ekben...Az essence nude palettám jobb, sőt még az i heart palettám is, amit 1500,-ért vettem.

    VálaszTörlés