2017. szeptember 5., kedd

Miss Baby Roll

Legyen bármilyen évszak, egy jó szempillaspirálra mindig szükségünk van. Tesztelésre kaptam, egy gyönyörű csomagban a Miss Baby Roll spirált a L'Oréaltól és most van időm megosztani Veletek, hogy méltó folytatása-e ez a spirál a Miss sorozatnak😉

A Miss Baby Roll szempillaspirál az eddig legcukibb spirál, amivel valaha találkoztam😍Pasztell színei és a betűtípus nekem teljesen amerikai retro hangulatot hoz, azokkal a klassz konyhai eszközökkel, amikor minden háziasszony tipp topp volt, cuki ruhában és hatalmas pillákkal, bambi tekintettel. Végül is pont ezt a hatalmas pillás, bambi/baby tekintetett hivatott kihozni belőlünk a Quick Mega Volume formulának köszönhetően. Az új formula és a különleges kialakítású spirálfejnek köszönhetően a pilláink íveltek és göndörök lesznek, valamint szépen megemelkednek és ezáltal még hosszabbak tűnnek.

Személy szerint tényleg hosszú pillákat  varázsol nekem is az új spirál és én külön szeretem, hogy a különleges fej, kicsit össze is tapaszt pár pillát, de nem érzem ettől ritkásnak a hatást, inkább erőteljesebbnek, dúsabbnak. Így egyértelműen kicsit több festéket visz fel mint csak a hosszabb pillákat ígérő társai, de ettől függetlenül nem nehezülnek el a pillák és nem fog a festék peregni sem😉


Nagyon szerettem tavaly nyáron a Miss Hippi spirált (itt olvashattok róla) és ez a mostani is nagyon bejött. Teljesen más a két termék, mind hatásában, mind stílusában, de mégis egyformán csajos💋

Biztos, hogy lesz videó, amiben fel fog tűnni ez a kis csoda.
Nektek milyen a kedvenc spirálotok?
Ami hosszít, dúsít vagy esetleg mindkettő?


2 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem ebből a tesztből nagyon hiányzik egy fotó, amin látszik ,hogy mit tud, egy használat előtti-utáni fotó :-) Tudom, egyéni,hogy kinek milyen a szempillája, de hiányérzetem maradt a poszt elolvasása után :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Teljes mértékben igazad van. Lesz majd kép és videóba is tervezem betenni, mert tudom, hogy ahhoz, hogy teljes képet kapjatok elengedhetetlen legalább a kép. Kicsit még küzdök az időhiánnyal, de ki fogom egészíteni a posztot hamarosan. Köszönöm jelzést, szép napot :)

      Törlés