2013. április 4., csütörtök

dm active beauty - Manhattan szépség csomag

Ma kaptam a dm hírlevelet és benne volt egy kis meglepi (persze több is hiszen 20 éve s dm), 50 pontért miénk lehet egy Manhattan szépségcsomag. Limitált ez a csomag, így igyekezni kell annak aki a magáénak akar tudni egy csomagot. A márkával nem sok élményem van, de az a kicsi pozitív.

A csomag tartalma:

2 db Manhattan termék, ami változó
Playboy női szórólap és 1 db tusfürdő minta ízelítőnek
Manhattan Clearface promós szórólap
Kuponfüze 25 és 50 % kedvezmény joker termékekre

Ezen felbuzdulva megvettem. Elég ritkán járok dm-be, így voltak pontjaim, amiket nem váltottam be réges rég. Itt volt most az alkalom :)

Az 50 pontos batyu



Csomagom tartalma:


  • 1 db Manhattan Lotus Effect hosszan tartó körömlakk - ilyen lakkom van és szeretem nagyon. Tarós, szép a színe és nem lepattogzik, hanem kopik, amit én személy szerint jobban szeretek, mint egy hirtelen körömlakkhiányt :D
  • 1 db Manhattan clearface korrektor - szerencsére pont jó, beige árnyalat, krémmánián 5 csillagos!
  • Playboy tusfürdő termékminta és az új női tusfürdőkről pici ismertető
  • kis ismertető a Manhattan clearface családjáról
  • kuponfüzet ismertető ITT 


Szerintem 50 pontot megér, és ezek a körömlakkok nagyon szuperek. Siessen aki még akar ilyen csomagot :D










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése