2013. április 24., szerda

Manhattani tavasz 2.

Kedden a Manhattan Eyemazin névre keresztelt tust mutattam be Nektek (itt), ma pedig bővítem a palettát a Mono Multi Effect szemhéjpúderrel. 


Tesztelésre a Light It Up nevű gyönyörű sárga szemhéjpúdert kaptam. Örültem neki, mert ezzel a színnel kilépek a komfortzónámból. Sárgát még nem használtam soha, valahogy nem mertem, nem érdekelt úgy igazán. A mai nap után viszont több olyan színt is kipróbálok majd, amit eddig nem mertem, mert nagyon tetszett ez magamon és olyan igazi nyári, napsütéses hangulatot adott (nem mintha már nem olyan idő lenne :D ).


A szemhéjpúder puha, selymes tapintású, Jól lehet vele dolgozni, jól építhető, szárazon és nedvesen is használható. Jól pigmentált és tartós. Nem gyűrődik be a szem apró zugaiba, ahogy eggel elkészítettem a sminket, úgy is maradt egész nap:)


Mondanom sem kell, hogy nagyon jól kiegészítette az Eyemazing zöld tusfilc, amitől igazán üde és mozgalmas lett smink.



Könnyen kezelhető mind a tusfilc, mind a szemhéjpúder :)

Amit használtam:
  • e.l.f. szemhéjpúder alap
  • Manhattan Multi Effect mono szemhéjpúder Light It Up
  • Manhattan Eyemazing tusfilc Queen of green
  • essence chill out szemhéjpúder (fehér)
  • essence get big lashes! szempillaspirál 
  • NYC szemöldökceruza Bold Brown

Holnap vagy a 4es palettát, vagy az izgalmas textúrájú duót próbálom ki.

Ha esetleg van kívánság hogy melyik legyen bátran írjátok meg:)

Addig is ne feledjétek a játékot;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése