2013. április 29., hétfő

Get Big Lashes!


Pár hete épp arra csodálkoztam rá, hogy még nincs essence szempillaspirálom (itt), ez azért volt fura nekem, mert az essence márkát szeretem, mindig veszek tőlük valamit és követem az újdonságaikat is. Valahogy mégsem esett a választásom sosem a szempillaspirálokra, pedig választék van, nem is kevés, a honlapon kapok segítséget (itt), hogy melyik lesz nekem a jó. Egyszóval nem értem :D



Az első választásom a get big lashes! spirálra esett. Egyrészt tetszett a leírás és ilyen duci spirállal még nem találkoztam. Eddig mindig előnyben részesítettem a vékony fejű spirálokat, de most váltottam. És milyen jól tettem:)


Ezek a spirálok nem csak dúsítanak de tökéletes ívet is adnak a pilláknak. Nagyon jól lehet vele dolgozni. Egész nap tart és nem morzsolódik. Külön tetszett, hogy jojobaolajat is tartalmaz és természetesen mint mindegyik essence spirál szemészetileg tesztelt.

A három variáció közül a szürkét választottam. A vízálló spirálokkal nem vagyok nagyon jóban, azon meg nem nagyon gondolkodtam, hogy a fekete vagy a szürke spirált vegyem, csak az első benyomás alapján döntöttem:)





Nagyon megszerettem ezt a spirált és biztos vagyok benne, hogy essence szempillaspirált fogok még venni. Tartós, szépen pillákat varázsol és az ára is fantasztikus:)

Itt van néhány kép, hogy miért is szeretem:)


Charry Blossom 

Manhattai tavasz

Ez a spirál szerintem szuper:) 

El ne feledjétek, holnap zárul a játék:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése