2013. július 30., kedd

Wild Mega Volume


Ezzel a bejegyzéssel a végére érek a Max Factor Wild kollekciójának a bemutatására. A végére hagytam a főszereplőt, azt a darabot, ami számomra sokáig csak egy bizonyos márkával jelentett egyet, mást ki sem próbáltam. Persze ez megváltozott némiképp az utóbbi időben.

A Wild kollekció Mega Volume névre keresztelt szempillaspirálja vadító, dús pilláékat ígér. Több rétegben is fel lehet vinni a pillákra, egyszerre fest és dúsít köszönhetően a homokóra alkatnak.

Először mint mindig a csomagoláson akadt meg a szemem. Visszaköszön az idei nyár gyakori színe ez a lime-os zöld, amivel idén már találkozhattunk több márkánál mint szemhéjpúder, mint körömlakk és most a szemhéjpúder mellett a szempillaspirál csomagolásán is.  A kupak mintája is szép, dekoratív kicsit emlékeztett a népi motívumokra. Megjelenés ötös:)


A héten minden nap használtam, hogy teljes képet tudjak adni nektek. Kiemelkedő eredményt sajnos én nem értem el vele. A formája engem kicsit zavar, nem tudtam annyira egyszerűen használni. Építhetőnek építhető, de nekem 2 rétegnél több felvitel után már össze össze tapadtak a szempilláim, ami szintén nem tetszett. Ami viszont jó benne, hogy 2 rétegi gyönyörűen szétválasztja a pillákat, szétterülnek mint egy legyező:) Dúsított és növelte is a pillák volumenét. Félig nekem bejött amit írtak róla.

Pár kép a hétről:

wonderland

aqua


wild
Ha valaki szereti a különlegességeket, a szépet, vagy nagy Max Factor fun akkor ajánlom neki, szeretni fogja, de ha valaki gyors, kezelhető megoldást keres nem biztos hogy ez a spirál lesz a kedvence. De ha már elgondolkodsz rajta, szerintem egy próbát megér:)

Max Factor Wild kollekció


Ti beszereztétek már a saját Wild terméketeket?
Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése