2014. január 2., csütörtök

A blog első éve

Igaz a blogot 2012-ben kezdtem, de valójában ez az év volt az, amire azt tudom mondani, hogy azt csináltam amit eltervezte. Igyekeztem rendszeresen jelentkezni, érdekes dolgokat megmutatni és szép sminkeket készíteni.

Ha végignézem az egy évet, akkor azt látom, hogy hatalmas fejlődésen mentem át január óta. Azokhoz a sminkekhez képest már sokkal kifinomultabban dolgozom. A képekre is nyáron éreztünk rá, hogy hogyan is lehet megmutatni, amit csináltam, hogyan lehet harmonikus, lényegkiemelő sminkfotókat készíteni.


Úgy gondoltam, hogy Nektek, akik végig követtétek velem az évet, akik csatlakoztatok a bloghoz, akiket érdekel, hogy mit csinálok ha időm engedi, azoknak most megmutatom a blogom számomra nagy pillanatait 2013-ból. Remélem nem bánjátok :)


Oldal megjelenítések száma: 16.751
Látogatások fő forrásai: facebook.hu, magyarblogok.hu, kremmania.hu
Innen olvastok a legtöbben: Magyarország, Egyesült Államok, Németország

Legtöbbet látogatott bejegyzések:

3. helyezett az a bejegyzés, amikor egy csokorba gyűjtöttem az ősz legszebb színeit :)


2. helyezett amikor mindenki arra volt kíváncsi mit rejt a Manhattan táska dm beauty pontért cserébe:)


1. helyezett a frappáns elnevezésű Sminkeltem bejegyzés:)Ez egy korai bejegyzés, rövidebb hajjal, kozmetikus nem látta szemöldökkel, még nem kialakult fényképezési technikával, de annál nagyobb szeretettel készült :D


Ezt tetszett Nektek a legjobban a blogon:


3. helyezett amikor megújult a hajam és nem hittem, hogy ilyen sikere lesz a sminknek:)

2. helyezett like-okban is megmutattátok mennyire tetszik :)

1. helyezett amikor mindenki kicsit bevadult :)


Nagy események a blog életében:

....amikor megkaptam az első termékeket tesztelésre ---> Max Factor , itt készült el az eddig egyetlen videóm is :D
....amikor megnyertem egy sminkversenyt ---> Max Factor


....és minden egyes pillanat nagy öröm számomra, maikor sminkelek, amikor megosztom veletek és amikor visszaigazoljátok, hogy mait csinálok jó és tudtok belőle meríteni:)


Hát ez volt az elmúlt egy évem itt köztetek:)
Nem fogadok meg semmit a jövőre nézve, mert ha olvastok tudjátok, hogy nem mindig jön össze :D, de az biztos hogy igyekezni fogok, hogy minél többet írjak, sminkeljek, és inspiráljalak, Titeket, akik olvassátok Annmomentet:)


Köszönöm, hogy vagytok és remélem  lesztek is még sokan:)

Sok puszi és hajrá holnap pénteeeeeekkk :D
Ti is szeretitek a 2 napos munkaheteket?:D

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése