2014. január 4., szombat

körmös szombat

Ebben az évben először festettem ki a körmeimet és mi mással, mint azzal a lakkal amit karácsonyra kaptam a nővéremtől :) Ez a lakk a NYC expert last körömlakk, ami azt ígéri, hogy akár 7 napon át tartós színekben gyönyörködhetünk és még a körmünket is ápolja. Ehhez nem nagyon értek, de láttam, az összetevőknél, hogy van benne kálcium, ami azért bátorító:) A NYC lakkokat szeretem. 4-5 napig kitartanak és fedőlakkal, tényleg elérhető az egy hét. Változó a fedő képességük, általában kell a kettő, de ezt nem tartom hibának és mindig két rétegben viszem fel a lakkot, ritka, ha csak 1szer viszem fel. Szóval jó lakkok, köszi tesó :D



A NYC lakk  220 Caramel Toffee árnyalatát kaptam, ami gyöngyházfényű. Nem igazán van ilyen fényű lakkom, talán csak Maybelline és egy essence. Valahogy nem jut eszembe ilyeneket venni, pedig szépek, nőiesek, kellemes, visszafogott a fényük és elegánsak. 
Ez a lakk is alapból halvány karamell színű, mármár nude-nak is mondanám, annyira halvány. Szép kiegészítője lehet a mindennapok mellett, egy koktélruhának is - hozzá illő cipőm már van is :D.


Olyan szép, az ilyen lakkokról mindig anyukám jut eszembe, mert ő szereti az ilyen szép, visszafogott árnyalatokat:)


Fedőlakknak az essence XXl shine, gél hatású fedőlakkját használtam. Végre eszmebe jutott a boltban, hogy vennem kell :D Ilyenem még nem volt, nem ismerem, egy hét múlva elmondom itt a bejegyzésben, hogy tényleg tartós e. Kb. ha még pénteken is ez a lakk lesz rajtam, akkor egyértelmű igen lesz :D

Ti ismeritek ezt a fedőlakkot?
Mi a véleményetek róla?

Ann:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése