2014. január 11., szombat

Bourjois és essence teszt

Ha olvastátok, hogy miket kaptam karácsonyra, akkor láttátok, hogy volt köztük szuper essence termék, illetve egy remek Bourjois csomagocska. Már alig vártam, hogy kipróbáljam őket és megírjam Nektek a véleményem róluk. Ami elég vegyes, de ezért írom, hogy tudjátok:)




Az essence metal glam szemhéjpúderére már régóta fájt a fogam, nem is értem miért nem volt még eddig belőle. Az essence termékeket eleve optimistán fogadom, még nem csalódtam bennük, így történt most is. Ez az árnyalat egy visszafogott, kicsit pezsgős szín, szép fémes csillogàssak, amit hosszan őriz. Picit arany felé is hajlik ez a szín, de a lényeg, hogy egy jó alap szín, ami sokmindenhez passzol, hasznàlhatjuk a szemöldök alà, a mozgószemhéjon, vagy a belső szemzugba is. Lejjebb a fotókon sajnos nem jön vissza a fémes csillogás, de tényleg van neki :)

A Bourjois csomaggal már nem volt minden ennyire rendben sajna:( A két termékből a szempillaspirállal nem vagyok teljesen megelégedve. Túl sok festéket vesz fel a spirál feje, a szempilláim hosszúak lesznek tőle tényleg, viszont össze össze ragadnak és nem lesz szép a végeredmény. Ezután jön még a nagy harc, azért, hogy lemossam. Micelláris lemosóval szoktam a sminkeket lemosni és eddig mindegyik lejött, ő ellenált. Az olajosabb lemosók hozzák le, de ők is megküzdenek. Tartósággal nincs probléma :))) Szóval vele nem vagyok kibékülve.
A tus, nah az nagykirály:) Csodás fekete szín, szuper vékony vonalat lehet vele húzni, a vékony ecsetfejnek köszönhetően. Alappal kell használni, mert alap nélkül leperg sajnos, viszont alappal már tartós. Igaz nem kirívóan tartós, mert a  jóval olcsóbb, essence liqude eyeliner is hasonló ideig bírja. Így ár érték arányban nem a legjobb ő sem, de a többi tualjdonsága mellett ez nálam elenyésző probléma, főleg úgy, hogy az essence tust igazán szeretem:)

Ősszességében a szempillaspirál nem jött be, de a másik kettőt még sokszor elő fogom venni, főleg a tust, nagyon jól lehet vele dolgozni.

Csináltam egy sminket, egy fecskefarkas sminket - igen én már a nyarat várom :D

új szögből fotóztunk :))


fecskusz ;)

Amit használtam:
  • essence  soft&natural alapozó - 02 sand beige
  • Avon szemhéjpúderalapozó
  • essence metal glam szemhéjpúder - 06 miss tangerine
  • essence smono szemhéjpúder - 01 chill out
  • Max Factor wild szemhéjpúder - 60 brazen charcoal
  • e.l.f. szemceruza - pearl white
  • essence szemceruza - 01 black fever
  • Bourjois Liner Pinceau tus
  • Bourjois Volum glamour Max Definition szempillaspirál

Jah és volt ma is körmös szombat ;)

Maybelline és Claire's feket glitter:)
annmoment_instagram

Szép estét Nektek:)

Ann:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése